thug Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 bekijk dit eens resistance 2:fan trailer Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Dat beeld komt toch van deel 1? Reageren
thug Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 sommige stukken wel je maar niet alles. als je goed hebt opgelet staat er in sommige stukjes een site rechts vanonder ign.com genaamt. dat zijn de nieuwe stukken . Reageren
RuftCrush Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Het filmpje bevat géén delen van Resistance 2. Natuurlijk zijn de stukken met de Black Ops, stukken die de meesten van jullie waarschijnlijk nog nooit/weinig hebben gezien. Dit gedeelte betreft het 'prototype' van Resistance. Dit was zeg maar het RFOM van voordat het RFOM, dat wij nu allemaal spelen, klaar was. Alsnog een goed filmpje. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Raar dat er nog geen screens gepost zijn, zal ik ze effe posten: Vette nieuwe pakken hebben de chimera Hopelijk komen er meer goliats in de 2 Alle screens lijken wel op elkaar Enkele feitjes: - Er is online cooperatif mode voor 8 man en je kunt met 60 man online (houd in dat je 2 ps3 kunt verbinden met een kabel, met 8 man erop gaan (dus allemaal in dezelfde kamer) en dan allemaal tegelijk online op een server met nog 52 andere mensen (totaal 60)) - Online zal bestaan uit verscheidene teams, die in groepen tegen elkaar spelen. Dus in 1 spel heb je bv 6 teams van 10 man die ieder een eigen score telling hebben, maar per 3 samen werken om een bepaald iets te bereiken - Lichteffecten en graphics zijn verbeterd - Het draait weer op Nathan Hale, maar dit keer in de VS - 1 vd voertuigen is een chameleon die de eigenschap bezit zich onzichtbaar te maken Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik denk dat ik heb deze foto's al gezien. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Volgende week zaterdag Beste mensen volgende week zaterdag ga ik een server aanmaken met het wachtwoord 'zaterdag'. Het is de bedoeling dat er zo veel mogleijk mensen komen en dat het natuurlijk een leuke dag wordt. De server zal rond half 7 aan worden gemaakt. En zal zeker tot 12 uur doorgaan. Dus heb jij zin om te komen plaats hier dan een reactie. Bewerkt: 5 april 2008 door Rullez Reageren
oostzaan Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Beter dat die grapics nog beter worden Reageren
Velaro Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Het is echt een mooie game! Ik heb hem al heel lang en er kwam hier een vriend die verhuist was naar hier voor 5 dagen en we speelden Resistance: FoM in co-op mode op 'hard'. Dat is echt geweldig. (Wel spijtig dat die vriend van mij altijd voor de 'hersenloze-knal-tactiek' gaat. Ik zeg dan: "Komaan schuil daarachter!". Hij dan: "Jaja ik ga wel niet dood." En dan is hij dood en zo'n heel stuk opnieuw. Bewerkt: 5 april 2008 door Velaro Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 help ik zit vast ik ben in londen ze wille die tank late zakken ma die die grote beest komt ik heb geen bazoeka en wienig wapens hoe kan ik hem beste neer knalle ik weet van achter ma zijn er ook codes??? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Er is geen code. Zoek naar de wapens. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 het is al gelukt heb als een gek onder dt beest gedaan en maaar schiete Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Bravo, maar je moet wel veel keer schuilen voor je gezondheid besparen. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) klopt ma ik haat die slaven die griezels haha ik schrik da steeds van met ik schiete kom zo'n gek op me af Bewerkt: 9 april 2008 door indo1991 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ja,vooral die tunnel in donker. Je zit niet meer ver van de einde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.