Jump to content

Het Grote Resistance: Fall of Man Topic

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• RuftCrush

10

• Rullez

9

• thug

9

• studio dewolf

7

Geplaatst:

sommige stukken wel je maar niet alles.

als je goed hebt opgelet staat er in sommige stukjes een site rechts vanonder

ign.com genaamt.

dat zijn de nieuwe stukken ^_^ .

Geplaatst:

Het filmpje bevat géén delen van Resistance 2. Natuurlijk zijn de stukken met de Black Ops, stukken die de meesten van jullie waarschijnlijk nog nooit/weinig hebben gezien. Dit gedeelte betreft het 'prototype' van Resistance. Dit was zeg maar het RFOM van voordat het RFOM, dat wij nu allemaal spelen, klaar was. Alsnog een goed filmpje.

Geplaatst:

Raar dat er nog geen screens gepost zijn, zal ik ze effe posten:

115625.jpg

115626.jpg

Vette nieuwe pakken hebben de chimera

115627.jpg

Hopelijk komen er meer goliats in de 2

115628.jpg

115629.jpg

115630.jpg

115631.jpg

Alle screens lijken wel op elkaar

Enkele feitjes:

- Er is online cooperatif mode voor 8 man en je kunt met 60 man online (houd in dat je 2 ps3 kunt verbinden met een kabel, met 8 man erop gaan (dus allemaal in dezelfde kamer) en dan allemaal tegelijk online op een server met nog 52 andere mensen (totaal 60))

- Online zal bestaan uit verscheidene teams, die in groepen tegen elkaar spelen. Dus in 1 spel heb je bv 6 teams van 10 man die ieder een eigen score telling hebben, maar per 3 samen werken om een bepaald iets te bereiken

- Lichteffecten en graphics zijn verbeterd

- Het draait weer op Nathan Hale, maar dit keer in de VS

- 1 vd voertuigen is een chameleon die de eigenschap bezit zich onzichtbaar te maken

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Volgende week zaterdag

Beste mensen volgende week zaterdag ga ik een server aanmaken met het wachtwoord 'zaterdag'. Het is de bedoeling dat er zo veel mogleijk mensen komen en dat het natuurlijk een leuke dag wordt. De server zal rond half 7 aan worden gemaakt. En zal zeker tot 12 uur doorgaan. Dus heb jij zin om te komen plaats hier dan een reactie.

Bewerkt: door Rullez

Het is echt een mooie game!

Ik heb hem al heel lang en er kwam hier een vriend die verhuist was naar hier voor 5 dagen en we speelden Resistance: FoM in co-op mode op 'hard'. Dat is echt geweldig. (Wel spijtig dat die vriend van mij altijd voor de 'hersenloze-knal-tactiek' gaat.

Ik zeg dan: "Komaan schuil daarachter!".

Hij dan: "Jaja ik ga wel niet dood."

En dan is hij dood en zo'n heel stuk opnieuw. :7

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

help ik zit vast ik ben in londen ze wille die tank late zakken ma die die grote beest komt ik heb geen bazoeka en wienig wapens hoe kan ik hem beste neer knalle ik weet van achter ma zijn er ook codes???

klopt :D ma ik haat die slaven die griezels haha ik schrik da steeds van

met ik schiete kom zo'n gek op me af

Bewerkt: door indo1991

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...