Rullez Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Volgende week zaterdag Beste mensen volgende week zaterdag ga ik een server aanmaken met het wachtwoord 'zaterdag'. Het is de bedoeling dat er zo veel mogleijk mensen komen en dat het natuurlijk een leuke dag wordt. De server zal rond half 7 aan worden gemaakt. En zal zeker tot 12 uur doorgaan. Dus heb jij zin om te komen plaats hier dan een reactie. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Volgende week zaterdagBeste mensen volgende week zaterdag ga ik een server aanmaken met het wachtwoord 'zaterdag'. Het is de bedoeling dat er zo veel mogleijk mensen komen en dat het natuurlijk een leuke dag wordt. De server zal rond half 7 aan worden gemaakt. En zal zeker tot 12 uur doorgaan. Dus heb jij zin om te komen plaats hier dan een reactie. Dit stond nog ergens op een forum denk ik, ik heb wel zin als er meerdere mensen nog komen. Ik ga er wel niet zijn om half 7 (komaan, in de week sta ik ik zelfs anderhalf uur later op) Reageren
philip14 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Volgende week zaterdagBeste mensen volgende week zaterdag ga ik een server aanmaken met het wachtwoord 'zaterdag'. Het is de bedoeling dat er zo veel mogleijk mensen komen en dat het natuurlijk een leuke dag wordt. De server zal rond half 7 aan worden gemaakt. En zal zeker tot 12 uur doorgaan. Dus heb jij zin om te komen plaats hier dan een reactie. Dit stond nog ergens op een forum denk ik, ik heb wel zin als er meerdere mensen nog komen. Ik ga er wel niet zijn om half 7 (komaan, in de week sta ik ik zelfs anderhalf uur later op) Ik denk dat Rullez half 7 in de avond bedoelt Reageren
Rullez Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Volgende week zaterdagBeste mensen volgende week zaterdag ga ik een server aanmaken met het wachtwoord 'zaterdag'. Het is de bedoeling dat er zo veel mogleijk mensen komen en dat het natuurlijk een leuke dag wordt. De server zal rond half 7 aan worden gemaakt. En zal zeker tot 12 uur doorgaan. Dus heb jij zin om te komen plaats hier dan een reactie. Dit stond nog ergens op een forum denk ik, ik heb wel zin als er meerdere mensen nog komen. Ik ga er wel niet zijn om half 7 (komaan, in de week sta ik ik zelfs anderhalf uur later op) Denk jij dat ik half 7 ga game in de ochtend....... Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 die ventjes die bij horen gaan zo snel af is shit je hebt ze soms nodig Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Wanneer komt er een nieuw toernootje? Reageren
Rullez Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Wanneer komt er een nieuw toernootje? Ik zou zeggen organiseer wat! Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 wat zijn jullie namen op rfom ?? kunnen we x toernootje spelen ik snap niet echt veel nog vn on line spelen Reageren
thug Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik weet dan de meeste mensen nu gtaIV aan het spelen zijn savonds ik trouwens ook . maar ik heb nu eens zin om resistance online te spelen vanavond. iemand zin? mischien de rullez het weer regelt :$ . mijn psn is:abcm Reageren
Smuldier Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik Heb RFOM echt vette game vooral online glitchen en dan niog al die skins echt vet wil iemand mij toevoegen op de PS3 mijn PSN is Smuldier en mijn andere PSN is TahLaGsWitcH en dan gaan we resistance spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.