Jump to content

Het Grote Resistance: Fall of Man Topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgende week zaterdag

Beste mensen volgende week zaterdag ga ik een server aanmaken met het wachtwoord 'zaterdag'. Het is de bedoeling dat er zo veel mogleijk mensen komen en dat het natuurlijk een leuke dag wordt. De server zal rond half 7 aan worden gemaakt. En zal zeker tot 12 uur doorgaan. Dus heb jij zin om te komen plaats hier dan een reactie.

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• RuftCrush

10

• Rullez

9

• thug

9

• studio dewolf

7

Geplaatst:
Volgende week zaterdag

Beste mensen volgende week zaterdag ga ik een server aanmaken met het wachtwoord 'zaterdag'. Het is de bedoeling dat er zo veel mogleijk mensen komen en dat het natuurlijk een leuke dag wordt. De server zal rond half 7 aan worden gemaakt. En zal zeker tot 12 uur doorgaan. Dus heb jij zin om te komen plaats hier dan een reactie.

Dit stond nog ergens op een forum denk ik, ik heb wel zin als er meerdere mensen nog komen. Ik ga er wel niet zijn om half 7 (komaan, in de week sta ik ik zelfs anderhalf uur later op)

Geplaatst:
Volgende week zaterdag

Dit stond nog ergens op een forum denk ik, ik heb wel zin als er meerdere mensen nog komen. Ik ga er wel niet zijn om half 7 (komaan, in de week sta ik ik zelfs anderhalf uur later op)

Ik denk dat Rullez half 7 in de avond bedoelt :puh:

Geplaatst:
Volgende week zaterdag

Denk jij dat ik half 7 ga game in de ochtend.......

• 2 weken later...
Geplaatst:

wat zijn jullie namen op rfom ??

kunnen we x toernootje spelen :puh:

ik snap niet echt veel nog vn on line spelen :puh:

Geplaatst:

ik weet dan de meeste mensen nu gtaIV aan het spelen zijn savonds ik trouwens ook :puh: .

maar ik heb nu eens zin om resistance online te spelen vanavond.

iemand zin?

mischien de rullez het weer regelt :$ .

mijn psn is:abcm

Geplaatst:

Ik Heb RFOM echt vette game vooral online glitchen ^_^ en dan niog al die skins echt vet wil iemand mij toevoegen op de PS3 mijn PSN is Smuldier en mijn andere PSN is TahLaGsWitcH

en dan gaan we resistance spelen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...