Jump to content

Kleding


AXIO

Recommended Posts

Er is toch gezegt dat je niet naar sportschool kon en niet je haar kon veranderen, nu ben ik benieuwd hoe ze het met de kleding doen, net als in gta sa in verschillende winkels of zoals in vice city moet je naar zo'n kledingwinkel moet je in zo'n shirt lopen en had je iets anders aan

Link to comment
Delen op andere websites

Je kleding is inderdaad te veranderen. er zullen denk ik wel weer op verschillende plekken kledingwinkels zijn. alleen hoop ik dan wel dat kleding veranderen nu wat sneller gaat :puh:. niet dat je alleen kan kiezen uit de naam en dat hij dan 50x door die deur moet lopen voordat je eindelijk ziet wat voor kleding het is, dat vond ik echt kl*te in san andreas. je zag alleen de naam van het kledingstuk, dus je schoot er nog niks mee op. Ik hoop dat ze het doen zoals de meeste games nu: Personage staat gwn vol in het beeldscherm waarna je met je pijltoetsen gwn je kleding ziet langskomen en meteen ziet hoe het hem staat. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kleding is inderdaad te veranderen. er zullen denk ik wel weer op verschillende plekken kledingwinkels zijn. alleen hoop ik dan wel dat kleding veranderen nu wat sneller gaat :puh:. niet dat je alleen kan kiezen uit de naam en dat hij dan 50x door die deur moet lopen voordat je eindelijk ziet wat voor kleding het is, dat vond ik echt kl*te in san andreas. je zag alleen de naam van het kledingstuk, dus je schoot er nog niks mee op. Ik hoop dat ze het doen zoals de meeste games nu: Personage staat gwn vol in het beeldscherm waarna je met je pijltoetsen gwn je kleding ziet langskomen en meteen ziet hoe het hem staat. ^_^
laten we het hopen
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is waren ze van plan om je de kracht te geven om het gewoon zelf uit de winkel te laten pakken. :)

Dat is een hele opluchting.

Ik vond het systeem in San Andreas ook *piep*.

Nu nog een geld cheat en ik koop de winkel leeg. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk kan je nu ook kleren jatten. Dat vond ik in SA al zo vaag. Je bent een crimineel die auto's jat, mensen vermoort, inbreekt bij mensen, met drugs bezig is maar kleren stelen ho maar. :duh:
misschien doen ze nu als je pistool op de medewerker richt nu geld krijgt was volgens mij niet in sa zo
Link to comment
Delen op andere websites

kleding van zwerver tot rijke man :puh:

ga je je haar ook kunnen doen want in de filmpjes zie dat hij altijd het zelfde kapsel heeft

of is dit standaard dat je zo moet beginnen

Nee kapsel is niet te veranderen, je kunt je hele uiterlijk nie veranderen alleen je kleding. :engel:

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...