janyboy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 ik heb een vraagje, de tut's zijn erg goe en bruikbaar, alleen nu weet ik natuurlijk niet alle opcodes, alle commando's etc. heeft iemand hier misschien een site voor? ten tweede: mijn sanny builder doet vaag. als ik ctrl + c doe of ctrl + a, (alle knip/plak/copier + nog meer , commandos) dan geeft hij telkens een error en hoed je alleen op spatie/enter te drukken? heeft iemand een tip? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Je eerste vraag: Met Ctrl+Alt+2 start de Opcode Search Tool, deze kun je gebruiken om opcodes te zoeken. Wil je het liever in een bestand, dan moet je: Naar SannyBuilder map\data\sa\opcodes.txt. Je tweede vraag: Dit heb ik ook, ik weet niet hoe dat komt. Reageren
Black Force Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Dat van die error met Ctr V en Ctl C heb ik ook, maar dat maakt verder niet superveel uit want het kopieéren en plakken werkt alsnog wel. Greetz, Black Force Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Dat kopiëren en plakken een error geeft, klopt. Dat is een bug in het programma. Oplossing is simpel: download de Engelse variant van Sanny Builder en het is over. Ik heb het namelijk niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.