Jump to content

Geen internet na ongeveer 10 min.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

IK SCHRIJF DIT BERICHT WAT DUIDELIJKER OPNIEUW.

Ik heb beneden 1 modem daar begint internet, dat gaat door mijn router van SMC naar 2 computers waar het via kabel op zit aangesloten. De laatste tijd ging het prima. Mijn internet is niet beveiligd want ik kon met mijn psp erop internetten. Maar nu ineens werkt mijn internet wel als ik hem rechtstreeks zonder router van modem tot 1 van mijn pc's aansluit helemaal zonder problemen. Zo doe ik het nu op dit moment. Maar als ik het via mijn router doe zodat ik op 2 pc's tegelijk kan internetten dan gaat ie ff 2 minuten werken en daarna gaat mijn internet ineens dicht. Dus ik doe mijn modem aan en uit maar er gebeurt niks daarna probeer ik mijn router aan en uit te doen en daarna werkt ie voor 2 minuten en gaat ineens uit. Dus ik denk dat het aan mijn router ligt. Dat mijn SMC router het gwn begeeft terwijl hij maar 2 weken oud is. UPC mijn provider bood mij een router aan van 100 euro die goed met mijn provider (UPC) werkte, Dus ik wil weten moet ik een nieuwe router kopen zoja welke is het best. Of is er iets anders???

Bewerkt: door cesar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...