Jump to content

hoe voorkom je De sharks?

Magical-Gamer

Sharks irritant?  

18 leden hebben gestemd

1. 1. ?

• ja
      12
    • nee
      6

Recommended Posts

ik wil vragen, ik heb alle empire buildings geownd ook van sharks maar ik word om elke 30 seconden aangevallen door die sharks met die rode auto en telkens ga ik dood, hoe voorkom je dat? want ik wil even naar de andere kant van de eiland en raad maar, ik word aangevallen door zo'n shark gang auto.

mijn vraag is, hoe voorkom je dat de sharks mij niet meer anvallen?

Delen op andere websites

Als je wilt dat ze ophouden met aanvallen moet je even opslaan en opnieuw restarten. Dan vallen ze je niet meer aan.

of je zorgt ervoor dat je alle empires van hun hebt. Dan zijn ze uit de stad "verjaagt" en dan houden ze ook op met aanvallen

Delen op andere websites

ik wil vragen, ik heb alle empire buildings geownd ook van sharks maar ik word om elke 30 seconden aangevallen door die sharks met die rode auto en telkens ga ik dood, hoe voorkom je dat? want ik wil even naar de andere kant van de eiland en raad maar, ik word aangevallen door zo'n shark gang auto.

mijn vraag is, hoe voorkom je dat de sharks mij niet meer anvallen?

je kunt ook een tank pakken dan kunnen ze niks meer

Delen op andere websites

die had die al :puh: Maar dan blijven ze je aan vallen Dan denk het spel waarschijnlijk nog dat de Sharks je nog willen aanvallen omdat je ze een bedrijf hebt afgepakt (soort van bug dus). Dat heb ik ook gehad, dan moet je gewoon opnieuw starten en dan zijn ze weg.

succes verder met je spel!!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...