Magical-Gamer Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 ik wil vragen, ik heb alle empire buildings geownd ook van sharks maar ik word om elke 30 seconden aangevallen door die sharks met die rode auto en telkens ga ik dood, hoe voorkom je dat? want ik wil even naar de andere kant van de eiland en raad maar, ik word aangevallen door zo'n shark gang auto. mijn vraag is, hoe voorkom je dat de sharks mij niet meer anvallen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Als je wilt dat ze ophouden met aanvallen moet je even opslaan en opnieuw restarten. Dan vallen ze je niet meer aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Magical-Gamer Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 oke bedankt er mag een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Als je wilt dat ze ophouden met aanvallen moet je even opslaan en opnieuw restarten. Dan vallen ze je niet meer aan. of je zorgt ervoor dat je alle empires van hun hebt. Dan zijn ze uit de stad "verjaagt" en dan houden ze ook op met aanvallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 ik wil vragen, ik heb alle empire buildings geownd ook van sharks maar ik word om elke 30 seconden aangevallen door die sharks met die rode auto en telkens ga ik dood, hoe voorkom je dat? want ik wil even naar de andere kant van de eiland en raad maar, ik word aangevallen door zo'n shark gang auto.mijn vraag is, hoe voorkom je dat de sharks mij niet meer anvallen? je kunt ook een tank pakken dan kunnen ze niks meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 die had die al Maar dan blijven ze je aan vallen Dan denk het spel waarschijnlijk nog dat de Sharks je nog willen aanvallen omdat je ze een bedrijf hebt afgepakt (soort van bug dus). Dat heb ik ook gehad, dan moet je gewoon opnieuw starten en dan zijn ze weg. succes verder met je spel!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Magical-Gamer Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 hey bedankt en het heeft mij geholpen ;] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy007 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Als je wilt dat ze ophouden met aanvallen moet je even opslaan en opnieuw restarten. Dan vallen ze je niet meer aan. dat klopt niet bij mij was dat niet achter een tijdje stoppen ze met aanvallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Magical-Gamer Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 dat had ik ook maar je moet gwn even safen en opnieuw de game starten dan houden ze op, tenminste als je all hun EBs heb geownd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 natuurlijk, maar wel leuk is als ik aan het varen ben dat ze dan in het water rijde en dan kan ik ze afschieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Magical-Gamer Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 ja dat wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.