-GoldWing- Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 hey ik heb vandaag scarface op windows vista geinsatleerd maar als ik hem opstart zie k alleen een paar strepen en hij doet heel erg sloom wat moet ik doen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 hey ik heb vandaag scarface op windows vista geinsatleerd maar als ik hem opstart zie k alleen een paar strepen en hij doet heel erg sloom wat moet ik doen Dat schijnt een probleem te zijn met drivers die niet compatibel zijn met Vista. Wat je nu kunt proberen is dus een nieuwe driver voor je videokaart downloaden, wellicht dat daarmee het probleem opgelost wordt. Dat het spel erg sloom gaat ligt meer bij te hoog ingestelde grafische instellingen, deze dien je wat lager te zetten om het spel beter en soepeler te kunnen spelen. Daarnaast kun je ook nog proberen om de nieuwste patch (volgens mij 1.2) te downloaden en natuurlijk te installeren. Drivers voor je videokaart vind je op de site van NVidia of Ati. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 maar welke moet ik dan downloaden Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 maar welke moet ik dan downloaden Degene van welke bedrijf jij de videokaart hebt. Heb je een Nvidia dan moet je NVidia drivers downloaden, en voor ATI hetzelfde. Om eracther te komen welk merk je hebt ga je naar Uitvoeren en typ je 'DXDIAG' in en dan kun je dat zien. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Probeer eerst de patch te installeren, aangezien bij de beschrijving staat dat deze het probleem met de driver voor je videokaart verhelpt. Helpt dit desondanks niet, dan probeer je even een nieuwe driver voor je videokaart te installeren. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 ik heb de patch al gedownload maar er zijn geen drivers voor mijn videokaart ik heb nivida geforce 8400m gt kan iemand mij en drecte link naar een goede driver vor mijn videokaart want ik kan hem niet vinden Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Je videokaart is recent, dus drivers zouden gewoon nog up-to-date moeten zijn, maar voor de zekerheid kan je altijd nog ff de laatste Forceware uitgave voor de GF8 series van nVidia downloaden. Hier kan je die vinden Greetz Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 dank je Edit: hij doet het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.