ZOrange Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Beste, Ik ben een tijdje opzoek naar een goede laptop, maar ik kom er helemaal niet uit. Dus roep ik jullie hulp in. Zouden jullie mij advies kunnen geven; welke laptop, specs., prijs,... Liefst niet duurder dan €1000,- Met deze begrippen moet er rekening gehouden worden: -ik luister veel muziek, en kijk veel films. -ik speel niet veel games, maar draai wel wat programma's. -liefst een 17" met een numeriek blokje. -Natuurlijk met Microsoft -bluetooth -draadloos internet Zouden jullie mij kunnen helpen a.u.b Reageren
xgaming Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Dit is misschien wel een leuke laptop voor jou: Klik Specificaties: 2 GB werkgeheugen 250 GB HDD Intel Core 2 Duo T7500 (een van de betere mobiele CPU's) Nvidia 8600M GT Videokaart Gewicht: 3KG Prijs: € 959,46 Reageren
michael50000 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) Beste,Ik ben een tijdje opzoek naar een goede laptop, maar ik kom er helemaal niet uit. Dus roep ik jullie hulp in. Zouden jullie mij advies kunnen geven; welke laptop, specs., prijs,... Liefst niet duurder dan €1000,- Met deze begrippen moet er rekening gehouden worden: -ik luister veel muziek, en kijk veel films. -ik speel niet veel games, maar draai wel wat programma's. -liefst een 17" met een numeriek blokje. -Natuurlijk met Microsoft -bluetooth -draadloos internet Zouden jullie mij kunnen helpen a.u.b wel ik kan je de ASUS F3U met 15.4" scherm zonder numeriek blokje aanraden, het is een erg mooi scherm, draait goed muziek, maar het blijft een laptop en daar mag je niet te veel van verwachten! Hij heeft ingebouwde bluetooth en draadloos internet, hij blijft ook onder de 1000€ normaalgezien, hij werkt uiteraard met windows vista, indien er iets mis is met deze laptopn steken ze je harde schijf tijdelijk in een vervanglaptop, zo kan je altijd voort! hier een paar specs CPU:Duo T7100 Display:15.4" WXGA ODD:DVD Sup.MTI. Wireless:802.11a/b/g HD:120GB Memory:1024MB OS:VistaPremium global warranty 24 months minimuis bijgeleverd ingebouwde 1.3MPX webcam en microfoon graphics by nvidia Geforce 8400m G 128 MB http://nl.asus.com/products.aspx?l1=5&l2=23&l3=523 ik hoop dat je er wat aan hebt Bewerkt: 19 januari 2008 door michael50000 Reageren
tjoef Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 De laptops van Packard Bell hebben bijna altijd een numeriek blok(en geïntegreerde webcam). Ik heb een packard Bell en ik ben er tevereden over. Het lastige aan laptops is dat ze al op Windows Vista lopen, en dat staat nog niet helemaal op zijn punt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.