mr.banana Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) ik heb deze mod gedownload ( san andreas multiplayer ). als ik een server join start mijn spel op en zie ik gewoon mijn single player scherm. hoe kan ik in de server zelf spelen ?? please help mij alvast bedankt ( p.c versie ) Bewerkt: 19 januari 2008 door mr.banana Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik denk dat je een verkeerde versie van GTA San Andreas hebt. Als je V2 hebt, waar grote kans op is als als je GTA San Andreas het laatste anderhalfjaar hebt gekocht. Als het goed is staat er dan rechtsonder in het beginscherm V2.00. Als je V2 hebt zul je moeten downgraden, dat kan simpelweg door deze patch te downloaden, hem op te starten, een paar keer op 'Next' te klikken, je GTA San Andreas-map te selecteren en vervolgens weer op 'Next' te klikken. Als het goed is staat er nu in je beginscherm 'V1.01'. Als dat er staat moet SA-mp het doen. Doet deze het nog niet, dan moet je de V1 files eens downloaden. Pak het RAR-archief uit met WinRAR, en plak de bestanden in de map in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Doe dit alleen als hij het echt niet doet, omdat je savegames nu niet meer werken. Als het niet hoeft, doe het dan dus ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.