Jump to content

bomb tha base

Recommended Posts

Geplaatst:

kan me iemand vertellen hoe ik de eerste missie van bomb tha base of zoiets moet spelen kom namelijk niet meer verder

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie je dat je hier nieuw ben, maar het handigste is gewoon zoeken onder

Mijn Assistent>>>Zoeken

Dan tik je in wat je precies zoekt zoals in jouw geval: bomb da base, en zie je dat hier al een topic over is.

Maar als je het niet kan vinden dan citeer ik iemand anders die dit ook al een keertje vroeg:

''Deze missie is niet zo heel moeilijk, je moet eerst naar de haven, en dan zegt 8-ball dat je naar een goede plek toe, je moet op het dak op het rode punt, pak dan je sniper en schiet iedereen op de boot neer.''

Bewerkt: door Esther
Geplaatst:

Dat had ik al gezien maar, ik moet de eerste missie van bomb tha base spelen en dat is heel wat anders dan de tweede missie behalve dat ze het zelfde heten. Dus kan iemand mij helpen hiermee

Geplaatst:

Kan je me even op weg helpen..? 't Is al weer een tijdje terug dat ik GTA III gespeeld heb. Wat moet je precies doen in Bomb da Base, act I?

Geplaatst:
Kan je me even op weg helpen..? 't Is al weer een tijdje terug dat ik GTA III gespeeld heb. Wat moet je precies doen in Bomb da Base, act I?

Je rijd eerst na 8-ball, dan zegt hij dat hij 100.000 dollar nodig heeft.

Dan ga je er weer heen en je moet met 8-ball na de haven rijden.

Dan moet je alle cartels dood schieten op de boot en 8-ball plant vervolgens een bom.

@ Topic starter.. ren met een AK 47 de boo op samen met 8 ball en knal alle cartels neer waneer je op de boot bent. ;)

Geplaatst:

Dat je die boot op gaat is Bomb da Base, act II. Daar heeft Kuukke het niet over, het gaat hem om Bomb da Base, act I. Ergens in die missie moet je gewoon $100.000,= betalen, maar ik weet niet meer of dat het enige is wat je moet doen in die missie. Dat zou best kunnen. In dat geval moet je gewoon net zolang geld verdienen totdat je een ton hebt, en vervolgens teruggaan naar 8-Ball.

Geplaatst: (bewerkt)

jullie gebruiken de sniper

toen ik die missie deed was dat met de bazooka veel vlugger en makkelijker :lol:

Bewerkt: door realgangsta1989
Geplaatst:

jullie gebruiken de sniper

toen ik die missie deed was dat met de bazooka veel vlugger en makkelijker :lol:

Ja, dat is wel.

Aleen ik vind het een beetje laffe manier om iemand te doden.

Net alsof je niks kan met een lichter wapen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
maar wel iets voor zware jongens ;)

Zo kun je het ook weer bekijken.

Ik gebruik het eigenlijk aleen als ik 6 sterren achter me aan heb. ;)

Geplaatst:

of het leger :D

Geplaatst:

of het leger :D

volgens mij is 6 sterren het leger in gta 3, vice city en san andreas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...