mike112 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 met welk progamma kan ik men eiegen bootskins maken? Reageren
Froop Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Misschien kan je hier even rondsnuffelen. Reageren
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 wat kun je daar eigenlijk mee doen Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Bootskins veranderen het opstart scherm als de computer aan het booten is, het laden van het besturings systeem zeg maar. Je kan dus het standaart Windows XP of Windows Vista logo veranderen door iets wat je zelf wil, de kleuren zijn volgens mij wel een beetje beperkt. Greetz Reageren
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Bootskins veranderen het opstart scherm als de computer aan het booten is, het laden van het besturings systeem zeg maar. Je kan dus het standaart Windows XP of Windows Vista logo veranderen door iets wat je zelf wil, de kleuren zijn volgens mij wel een beetje beperkt.Greetz bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.