maarten_reinders Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 hoi, ik heb sa-mp gedownload en geinstaleerd. als ik op een server wil mee spelen word sa opgestart maar dan krijg ik de gewoone sa. als ik op start game klik en dan new game sluit hij af. weet iemand wat ik fout doe of is er iemand die het zelfde probleem heeft gehad? Maarten Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 SA:MP is geen GTA San Andreas, doe je rechtermuisknop op het GTA San Andreas icoontje. Klik op eigenschappen, klik daarna op doelzoeken. En kopieer het samp.exe icoontje en plak het daarna op je bureaublad. Dan doe je dubbelklik op het samp.exe icoontje, en klik je onderin het scherm op internet of officieel en kies je een server uit. Klik op connect en je zult online gebracht worden, succes. Reageren
maarten_reinders Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 SA:MP is geen GTA San Andreas, doe je rechtermuisknop op het GTA San Andreas icoontje. Klik op eigenschappen, klik daarna op doelzoeken. En kopieer het samp.exe icoontje en plak het daarna op je bureaublad. Dan doe je dubbelklik op het samp.exe icoontje, en klik je onderin het scherm op internet of officieel en kies je een server uit. Klik op connect en je zult online gebracht worden, succes. ik ga ook vanuit sa-mp. maar als ik dan een server aanklik en zeg dat hij verbinding moet maken start hij sa op en dan komt dat verhaal van daarboven. of snap ik het nou helemaal niet Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Verkeerde versie van GTA San Andreas vermoed ik. Toevallig net een post geplaatst in een ander topic: Ik denk dat je een verkeerde versie van GTA San Andreas hebt. Als je V2 hebt, waar grote kans op is als als je GTA San Andreas het laatste anderhalfjaar hebt gekocht. Als het goed is staat er dan rechtsonder in het beginscherm V2.00. Als je V2 hebt zul je moeten downgraden, dat kan simpelweg door deze patch te downloaden, hem op te starten, een paar keer op 'Next' te klikken, je GTA San Andreas-map te selecteren en vervolgens weer op 'Next' te klikken. Als het goed is staat er nu in je beginscherm 'V1.01'. Als dat er staat moet SA-mp het doen. Doet deze het nog niet, dan moet je de V1 files eens downloaden. Pak het RAR-archief uit met WinRAR, en plak de bestanden in de map in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Doe dit alleen als hij het echt niet doet, omdat je savegames nu niet meer werken. Als het niet hoeft, doe het dan dus ook niet.Als het goed is moet hij het na de patch dus al doen. Succes en veel plezier met SA-mp! Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Verkeerde versie van GTA San Andreas vermoed ik. Toevallig net een post geplaatst in een ander topic:Ik denk dat je een verkeerde versie van GTA San Andreas hebt. Als je V2 hebt, waar grote kans op is als als je GTA San Andreas het laatste anderhalfjaar hebt gekocht. Als het goed is staat er dan rechtsonder in het beginscherm V2.00. Als je V2 hebt zul je moeten downgraden, dat kan simpelweg door deze patch te downloaden, hem op te starten, een paar keer op 'Next' te klikken, je GTA San Andreas-map te selecteren en vervolgens weer op 'Next' te klikken. Als het goed is staat er nu in je beginscherm 'V1.01'. Als dat er staat moet SA-mp het doen. Doet deze het nog niet, dan moet je de V1 files eens downloaden. Pak het RAR-archief uit met WinRAR, en plak de bestanden in de map in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Doe dit alleen als hij het echt niet doet, omdat je savegames nu niet meer werken. Als het niet hoeft, doe het dan dus ook niet.Als het goed is moet hij het na de patch dus al doen. Succes en veel plezier met SA-mp! als je de verkeerde versie hebt, dan heb je niet dit probleem, maar dan zal je bij sa mp een vinewood scherm hebben en je pc zal vastlopen. (bij mij althans) Reageren
maarten_reinders Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 bij mij is het v1.01 dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen. heeft er iemand een idee? Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Heb je je GTA San Andreas gemodificeerd? Mods die de skins aanpassen zijn niet schadelijk, mods die de handling aanpassen daarentegen wél. Het kan ook een aanpassing in de main.scm en script.img zijn, waardoor je spel 'anders' wordt beschouwd door SA-mp. No CD Cracks vallen hier ook onder. Als je het zeker wilt weten kun je altijd nog GTA San Andreas opnieuw schoon installeren, en de patch erover heen doen, zodat je weer V1.01 hebt. Reageren
Azer Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 bij mij is het v1.01 dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen. heeft er iemand een idee?SA:MP werkt alleen met GTA:SA v1.0 dus niet met GTA:SA v1.01, dus hoezo zou het niet aan je GTA:SA versie kunnen liggen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 bij mij is het v1.01 dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen. heeft er iemand een idee?SA:MP werkt alleen met GTA:SA v1.0 dus niet met GTA:SA v1.01, dus hoezo zou het niet aan je GTA:SA versie kunnen liggen?V1.01 is V1 Azer, met V2 werkt MTA(DM)/SA-mp niet. V1.01 is V2 waar de functie tot modden is geactiveerd. Reageren
Azer Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 V1.01 is V1 Azer, met V2 werkt MTA(DM)/SA-mp niet. V1.01 is V2 waar de functie tot modden is geactiveerd.SA:MP werkt ook niet met 1.01 aangezien er in de 1.01 patch werkelijk exe fixes zitten. Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Nope, gebruik zelf die patch, raad hem iedereen aan en RTS linkte ook al naar mij door, geloof dat dat ding wel degelijk werkt En degenen die hem gebruikten hebben nooit problemen gehad.. Als je andere edits in de gta_sa.exe doorvoert, dán werkt hij niet. Reageren
Azer Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Je hebt het nu ook werkelijk over de patch van www.nomorehotcoffee.com? Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Nee, ik denk dat jij díe bedoelt Ik heb het over de patch die het modden activeert, en die hier dan ook in de download database staat. Geloof dat deze discussie nu wel tamelijk onzinnig is geweest.. Reageren
Azer Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 De situatie is nu wel duidelijk dmv een paar privegesprekken, dus zo onzinnig was het gesprek nou ook weer niet Reageren
maarten_reinders Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ik heb die patch gedaan en nu werkt hij, bedankt voor de tips Maarten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.