_Ineke_ Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Heee ik heb dus ook gta san andreas en toen sa-mp gedownload en als ik nu connect bij een server krijg ik gewoon hetzelfde menu als bij gewoon sa. en als ik dan op new game klik dan krijg ik een foutmelding, ;S en dat met die pathes snap ik ook niet echt en daar krijg ik ook een foutmelding bij.. als ik die in de san andreas map wil opslaan.... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ofzo.. ?? xx. Reageren
_Ineke_ Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Heee ik heb dus ook gta san andreas en toen sa-mp gedownload en als ik nu connect bij een server krijg ik gewoon hetzelfde menu als bij gewoon sa. en als ik dan op new game klik dan krijg ik een foutmelding, ;S en dat met die pathes snap ik ook niet echt en daar krijg ik ook een foutmelding bij.. als ik die in de san andreas map wil opslaan.... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ofzo.. ?? xx. Reageren
Ush Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Ik heb hetzelfde als Ineke.... op mijn XP computer werkte alles perfect maar ik heb nu deze laptop met VISTA maar het SAMP logo voordat je de server joint komt niet in beeld (wit scherm) en daarna kom je uit in het gewone SA game menu... vervolgens kan je t spel weer afsluiten en kan je geen SAMP doen.. Ik krijg ook als ik die patch installeer een foutmelding waardoor die hem niet kan installen. Wie o wie heeft t antwoord op dit probleem. Ik heb versie 1.01 (zoals ergens eerder in dit topic al werd aangehaald.) Bewerkt: 22 januari 2009 door Ush Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 V1.01 moet je juist voor SA-mp níet hebben. Herinstalleer GTA San Andreas zelf even, want de enige versie die je kan patchen met de NoMoreHotCoffee-patch is V1.00 (die je na het herinstalleren, als het goed is, weer krijgt). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.