Jump to content

Ipod probleem


Toni Caprioni

Recommended Posts

Ik heb al een tijdje een Ipod Video met 30 GB, alleen het probleem is dat ik er nu geen muziek meer op kan zetten. Er staat dat hij geen muziek op de schijf kan schrijven of er staat dat er een map niet beschikbaar is. Ik wil er echt muziek op hebben, maar hoe los ik dit op?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar bij mijn Itunes moet je de ipod synchroniseren en dan staat de hele afspeellijst die je gekozen hebt erop. Alleen hij kan niks op de schijf schrijven zegt ITunes.

Kan iemand mij helpen???? Ik ben er al de hele dag mee bezig maar niks werkt...

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Toni Caprioni,

Ik denk dat je zoals je al merkte niet veel wijs uit de reacties word. Ik raad je dan ook aan om even de klantenservice van Apple Ipod te bellen, die willen je altijd wel helpen.

Succes ermee,

Ikkes.

Ps. Topic verplaatst naar Luxuries.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zo moeilijk doen mensen, grote kans dat dit de snelle oplossing voor het probleem is: sluit de iPod aan en open in iTunes de iPod (in die lijst links). Druk nu op de knop herstellen. De firmware wordt dan overnieuw geïnstalleerd en je muziek wordt er weer opgezet.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...