Jump to content

Photoshop Brushes

Recommended Posts

Geplaatst:

Wel, vanochtend startte ik Photoshop op, en tot mijn verbazing zag ik dat alle brushes weg waren.

'Hmm, vreemd, kan gebeuren' dacht ik.

Ik voegde alle brushes opnieuw toe, en begon weer lekker te klooien.

Maar zonet start ik het weer op, en wat denk je, weer alle brushes weg!

Nou vraag ik mij af, hoe komt dit? Want ik heb hier pas sinds vandaag last van.

Ook heb ik niks veranderd in de instellingen, dus het is mij echt een raadsel.

Ik zou graag geholpen worden, want om nou elke keer dat ik Photoshop opstart,

tientallen brushpacks te moeten downloaden... :{

Geplaatst:

De brushes hoef je in ieder geval niet opnieuw te downloaden, want als het goed is blijven ze wel op je pc staan. Je slaat ze na het downloaden ergens op op je pc, en blijven daar ook staan.. Als je bijvoorbeeld je brushes preload, staan alleen nog maar de standaard brushes in de lijst, en kan je ten alle tijden extra brushes opnieuw laden.

Hoe het komt dat de lijst met geladen brushes leeg is tijdens het starten van PS weet ik zo ook niet. Misschien is er een instelling veranderd die alle geladen brushes leeggooit tijdens het sluiten van PS, maar dat weet ik dus niet zeker (kan ook niet kijken, zit nu op mijn werk namelijk).

Merk je ook dat meerdere instellingen, zoals andere tools op weer op standaard staan na het herstarten van PS? Normaal gesproken blijven de laatst ingestelde instellingen namelijk gewoon staan tijdens het afsluiten.

Geplaatst:

Dat van dat downloaden klopt, dat was me even ontschoten. ;)

Overigens staan alle instellingen weer op standaard, dat vond ik ook al zo vreemd...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...