Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 ik heb een dubbel easter eggs gevonden, maar mss is het ook al bekend. als het volle maan is zie je ook een gezicht in de maan ban een spook of zo iets. Hetvolgende easter eggs is als je met je sniper op de maan richt komt ze dichter bij, tot max 7x, maar dat was ook al in VC Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Dat met die Sniper was al lang bekend idd. En dat gezicht heb ik zelf nog nooit gezien, zal eens kijken vanmiddag of ik ook iets zie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 ik heb ook een soort gezicht gezien bij een vriend viel me dat pas op maar dat met de sniper was al bekend Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Kan je misschien een foto van dat gezicht plaatsen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ok van zodra het volle maan is neem ik een foto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ik zal ook eens kijken naar dat spook op de maan. Maar ik plaats geen foto. Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Maan sniperen is niet eens waard om easter egg genoemd te worden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 dat vind ik ook maar het is wel grappig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 ik heb er nooit een gezicht in gezien maar waerd zal is beter gaan kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ik heb dat gezicht in de maan nog nooit gezien. Ik ga ook niet kijken, want ik heb volgende week proefwerkweek en er dus geen tijd voor. Als ik nog even een plekje weet vrij te maken dan maak ik wel een screen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Yep dat is goed want ik weet niet hoe je dat moet toevoegen. Je zie dat gezicht zeer goed bij nolle maan en let op de donkere plekken op de maan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 (bewerkt) Yep dat is goed want ik weet niet hoe je dat moet toevoegen.Je zie dat gezicht zeer goed bij nolle maan en let op de donkere plekken op de maan via imageshack kan je screens uploaden sorry heb geen link voor je. ik zal op letten of ik het gezicht ook zie Bewerkt: 19 januari 2005 door tupac Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Yep dat is goed want ik weet niet hoe je dat moet toevoegen.Je zie dat gezicht zeer goed bij nolle maan en let op de donkere plekken op de maan Ga naar deze site en dan weet je wel wat je daar moet doen hoop ik. Daarna moet je een URL selecteren en hier tussen de IMG tekens plakken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Ik heb opp internet een foto gevonden waar je het gezicht in de maan kan zien hier klikken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Ik vind het toch niet echt op een gezicht lijken. :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts