Mr CJ Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Let op de rechter kant van de maan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Let op de rechter kant van de maan Ik zie er echt geen gezicht in hoor :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 ik zal het duiidelijker maken hier klikken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 ik zal het duiidelijker makenhier klikken jah je moet niet in de stad zijn anders zie je het niet goed maar ik heb het ook ontdekt maar die maan staat soms anders Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) kijk maar is in real live naar volle maan dan (als je een beetje fantasie hebt) zie je ook een soort gezicht je. Bewerkt: 20 januari 2005 door Wesley Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Ja idd t lijkt op een gezicht. Meerdere zelfs. Maar in het echt lijkt het ook op een gezicht. Of nou een easter egg is. Ik denk gewoon puur toeval. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) je moet idd. goed kijken, miss. lijkt het gwn zo maar is het geen opzet van R* Bewerkt: 20 januari 2005 door Insane Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Volgens mij is dit gewoon goed gevonden :rolleyes: Of het moet iets met een Easter Egg te maken hebben. Maar dat denk ik niet :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 ik vind het een beetje vergezocht om er een gezicht in te zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 het lijkt best veel op een gezicht hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Als je heel goed kijkt zie je er een gezicht in, lijkt wel wat op een zombie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Ik eerlijk gezegd ook niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 (bewerkt) ik zat net de texas chainsaw te kijken en daar zie je ergens aan het einde van de film een volle maan(hoofdstuk 15 gelijk aan het begin om precies te zijn) het is precies de zelfde maan als in GTA SA de zwarte vlekken zatten precies op de zelfde plek,ik herkende die maan uit de film gelijk ik ben blood serieus de maan uit gta en uit de film zijn indentiek IK ZWEER HET MET MIJN HAND OP DE BIJBEL ik herkende de maan aan de 2 grote zwart vlekken wat hier de ogen van het gezicht genoemd word het is geen gezicht maar een easter egg dus bij deze neem ik mijn vorige standpunt(dat het geen easter egg is) per direct terug HIER EEN SCREEN EN OORDEEL ZELF!! vergelijk hem maar met volle maan GTA SA kijk bij post van mr. cj voor een screen maan gta sa Bewerkt: 21 januari 2005 door tupac Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Rats, eindelijk het mysterie van de maan opgelost. Je hebt gelijk; Het is exact dezelfde maan als die in GTA VC en GTA SA (Misschien ook die uit GTA III). Heel scherp gezien! Heb je het trouwens over de film 'the texas chainsaw massacre'? Ik ken die film niet, kan je vertellen wanneer die film is uitgegeven? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 (bewerkt) Rats, eindelijk het mysterie van de maan opgelost. Je hebt gelijk; Het is exact dezelfde maan als die in GTA VC en GTA SA (Misschien ook die uit GTA III). Heel scherp gezien!Heb je het trouwens over de film 'the texas chainsaw massacre'? Ik ken die film niet, kan je vertellen wanneer die film is uitgegeven? ja ik heb het over de 'the texas chainsaw massacre' heb hem vandaag gehuurt hij is al tydje uit want het is al een week film de maan easter egg is opgelost Bewerkt: 21 januari 2005 door tupac Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts