Jump to content

dubbel easter egg gevonden


Mr CJ

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mr CJ

    7

  • Tupac A. Shakur

    5

  • Lennert

    3

  • GTA Gangster

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik zat net de texas chainsaw te kijken

en daar zie je ergens aan het einde van de film een volle maan(hoofdstuk 15 gelijk aan het begin om precies te zijn)

het is precies de zelfde maan als in GTA SA de zwarte vlekken zatten precies op de zelfde plek,ik herkende die maan uit de film gelijk ik ben blood serieus

de maan uit gta en uit de film zijn indentiek IK ZWEER HET MET MIJN HAND OP DE BIJBEL

ik herkende de maan aan de 2 grote zwart vlekken wat hier de ogen van het gezicht genoemd word

het is geen gezicht maar een easter egg

dus bij deze neem ik mijn vorige standpunt(dat het geen easter egg is) per direct terug

HIER EEN SCREEN EN OORDEEL ZELF!! ;)

dsc013427pn.jpg

vergelijk hem maar met volle maan GTA SA

kijk bij post van mr. cj voor een screen maan gta sa

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Rats, eindelijk het mysterie van de maan opgelost. Je hebt gelijk; Het is exact dezelfde maan als die in GTA VC en GTA SA (Misschien ook die uit GTA III). Heel scherp gezien!

Heb je het trouwens over de film 'the texas chainsaw massacre'? Ik ken die film niet, kan je vertellen wanneer die film is uitgegeven?

Link to comment
Delen op andere websites

Rats, eindelijk het mysterie van de maan opgelost. Je hebt gelijk; Het is exact dezelfde maan als die in GTA VC en GTA SA (Misschien ook die uit GTA III). Heel scherp gezien!

Heb je het trouwens over de film 'the texas chainsaw massacre'? Ik ken die film niet, kan je vertellen wanneer die film is uitgegeven?

ja ik heb het over de 'the texas chainsaw massacre'

heb hem vandaag gehuurt hij is al tydje uit want het is al een week film ;)

de maan easter egg is opgelost ;)

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...