Jump to content

dubbel easter egg gevonden


Mr CJ

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mr CJ

    7

  • Tupac A. Shakur

    5

  • Lennert

    3

  • GTA Gangster

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry voor de negativiteit maar dit was volgens mij bij de meeste al JAREN bekend aangezien het ongeveer dezelfde maan is als uit Vice city en GTA 3... <_<

het is de zelfde maan als in VC gta 3 weet ik niet

maar het was volgens mij nog niet bekend dat de maan uit de ''the texas chainsaw massacre''komt ;)

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry jongens kijken jullie ook nog wel eens naar buiten

ipv alleen gta spelen (ik begrijp t wel maar heb geen ps2 voor sa)

de echte maan heeft ook een soort van gezicht erin ze kunnen het toch gewoon hebben nagemaakt

ik zie hier geen easter egg in

moon.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat net de texas chainsaw te kijken ... <knip> ... de maan uit gta en uit de film zijn indentiek

Ik begrijp niet wat hier heel bijzonder aan is, het is namelijk beide gewoon een afbeelding van de maan.

dus bij deze neem ik mijn vorige standpunt(dat het geen easter egg is) per direct terug

De stand van de afbeelding is bijna gelijk, maar of dat nou echt een easter-egg is... In deze stand zul je de maan ongeveer zien vanuit Texas neem ik aan :-)

(onderstaande image is 90°ccw gedraaid)

post-86-1106638127.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, vet mooie maan :rolleyes: !

Oh sorry, maar uh dit is dus geen eastern egg.. Als er nou een gezichtje in de zon was, met zo'n zonnebril dan mischien wel B)

Oke,

Als er een gezicht in zit....

wat nu???

:rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, vet mooie maan :rolleyes: !

Oh sorry, maar uh dit is dus geen eastern egg.. Als er nou een gezichtje in de zon was, met zo'n zonnebril dan mischien wel B)

Oke,

Als er een gezicht in zit....

wat nu???

:rolleyes:

Poedel <_<

dan is het wel een easter egg! :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, Als er een gezicht in zit.... wat nu???

:rolleyes:

Het is een weergave van de echte maan. Als je er een gezicht i ziet, zie je het in de echte maan dus ook. Niet echt een grap dan...

Link to comment
Delen op andere websites

De stand van de afbeelding is bijna gelijk, maar of dat nou echt een easter-egg is... In deze stand zul je de maan ongeveer zien vanuit Texas neem ik aan :-)

(onderstaande image is 90°ccw gedraaid)

*slaat zichzelf voor het hoofd*

Daar had ik even niet bij stilgestaan...

*verwijdert Moonhoax II van de GTA VC easteregg list*

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

k vind het wel leuk maar om er nou een topic over te maken,,of klink ik nou als een admin?? :unsure: :unsure: lol nee hoor grapje :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik Vind het eerder gewoon een hele goei namaak van de echte maan.

Ik heb dat gezichtje al vaker gezien als ik naar de maan keek.

Geen Eastern Egg Mooi Geprogrameert van GTA SAN makers Dat vind ik.

Maar aan de andere kant kijk is naar de wolken daar kan je ook alles van maken.

EN met dat WTC Duivel hoofd gedoe nou ik heb daar heel veel plaatjes van gehad en egt wel 15 gezichte per plaatje ondekt weetje... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

k vind het wel leuk maar om er nou een topic over te maken,,of klink ik nou als een admin?? :unsure: :unsure: lol nee hoor

Als je je nou als admin wil gedragen, post dan niet in een topic waar al 2 weken niet in is gepost. En het topic is daar nog eens een week of 2 daarvoor gestart.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...