Jantje III Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) Omdat ik mijn handtekening helemaal verpest heb ( ) laat ik het maar een ander doen want ik kan het niet zo goed. Type: Handtekening Stijl: Gomes en Voetbal enzo Grootte: Handtekeningformaat Afbeelding: deze Tekst: Jantje III Rand: maakt niet uit als ie maar mooi is Kleuren: die bij Gomes passen Render: Maakt niet uit als ie maar mooi is Extra: Maak hem wel mooi he Alvast bedankt Bewerkt: 19 januari 2008 door Jantje III Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 dat plaatje doet het niet..... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik wil wel wat proberen, maar het plaatje doet het inderdaad niet. Reageren
Jantje III Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) Ik wil wel wat proberen, maar het plaatje doet het inderdaad niet. Dat had ik ook maar dan moet je op vernieuwen drukken en dan doet hij het wel. Nee hij doet het toch dan niet ik zal wel even een nieuw plaatje zoeken. @Hieronder Zoals je het bij jou handtekening hebt gedaan is het goed. Bewerkt: 19 januari 2008 door Jantje III Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Enige wat ik niet voor je kan doen, is een plaatje renderen (Dus bijv. een mannetje uit een plaatje knippen). Houd daar wel even rekening mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.