Jump to content

Als ik een minigun wil kopen staat er out of stock.

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik een minigun wil kopen staat er out of stock. Wat is dat? want ik zou graag een minigun willen te kopen weneer kan ik hem dan kopen?

Geplaatst:

Dat wil gewoon zeggen dat je hem nog niet kan kopen. Je zal hem pas kunnen kopen na een bepaalde (zij)missie.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik dacht dat je die unlockte na de missie Last Stand?

En de Minigun unlock je niet in een zijmissie :)

@Hieronder: En wie zegt dat hij cheats wil gebruiken? :7

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:
Krijg je de minigun niet na een bepaald aantal red balloons??

Dat is de M249. Zelf vind ik het verschil niet zo groot tussen de minigun en de M249, en ze behoren ook allebei tot de 'heavy artilery' categorie, maar het zijn toch twee verschillende wapens ;)

Heej,

Wapens waar stock bij staat kan je niet kopen.

Dit geld eigenlijk ook maar bij 2 wapens:

- Rochet launcher

- Minigun

De rocket launcher word beschikbaar vanaf de missie 'turn in. turn out. bug out'

Van de minigun weet ik het eerlijk gezegd niet, het zou kunnen dat Dastard gelijk heeft en dat dit wapen na de missie 'last stand' beschikbaar word. ;)

Edit: Kan je de minigun wel kopen in vcs?? Naar mijn weten kan je hem alleen maar kopen in LCS in Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop na de missie More Deadly Than The Male .

De minigun is verkrijgbaar bij de ammu-nation op het oostelijke eiland bij de winkelcentrum.

MvG, GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2

[

De rocket launcher word beschikbaar vanaf de missie 'turn in. turn out. bug out'

Van de minigun weet ik het eerlijk gezegd niet, het zou kunnen dat Dastard gelijk heeft en dat dit wapen na de missie farewel to arms beschikbaar word.

Bewerkt: door cheetha
Geplaatst:
[

Van de minigun weet ik het eerlijk gezegd niet, het zou kunnen dat Dastard gelijk heeft en dat dit wapen na de missie farewel to arms beschikbaar word.

je kunt de mini gun al kopen voor de laatste missie

Geplaatst:

de minigun kun je kopen vanaf ''the last stand'' vanaf die missie heb je ook:

de winners suit

nieuwe multyplayer content

Geplaatst:
de minigun kun je kopen vanaf ''the last stand'' vanaf die missie heb je ook:

de winners suit

nieuwe multyplayer content

das niet waar want je kan de minigun tijdens last stand gebruiken

Geplaatst:

De minigun kan je kopen in de ammu-nation in de Vice Point mall na de missie Farewell To Arms van Gonzalez. ;)

>>> Door Dizzee: Topic moved naar VCS General<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...