Jump to content

DODO=SKIMMER


js007

Recommended Posts

Eerlijk gezegd zou het kunnen, maar de Dodo heeft andere kleuren enzv.

En de Skimmer kan op water landen.

Maar het zou wel eens kunnen.

De Skimmer lijkt er wel wat op vind ik :)

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd zou het kunnen, maar de Dodo heeft andere kleuren enzv.

En de Skimmer kan op water landen.

Maar het zou wel eens kunnen.

De Skimmer lijkt er wel wat op vind ik :)

het gaat niet om de kleuren maar op de basis waar ze zijn op geboud :puh:

kijk naar de vleugels ze zijn wel niet even lang maar wel dezelfde vorm :sigaar:

de zelfde top (voorkant) en dan zijn er nog een paar gelijkenissen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De Skimmer is gebasseerd op zoals net gezegd wordt de Cessna 185.

De Dodo is gebasseerd op de Cessna 152.

Dus het vertoond wel duidelijk overeenkomsten. Zeker omdat beide dezelfde merknaam hebben. Of ze dan ook op elkaar zijn gebasseerd is nog de vraag, maar de overeenkomsten zijn dus wel duidelijk te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze gewoon de dodo hebben genomen maar er dan een watervliegtuig van gemaakt hebben.

dat is wat ik bedoel :Y

Dat denk ik niet. Beide zijn gebasseerd op een vliegtuig in het ect. De ene op een Cessna 152, de andere op een Cessna 185, ik denk niet dat ze de Dodo hebben gepakt en er een watervliegtuig van hebben gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best kunnen dat ze het model van de Dodo hebben genomen en het behoorlijk aangepast hebben. Maar dat zou je van zoveel voertuigen kunnen zeggen. Ik snap het nut van dit topic niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze gewoon de dodo hebben genomen maar er dan een watervliegtuig van gemaakt hebben.

dat is wat ik bedoel :Y

Dat denk ik niet. Beide zijn gebasseerd op een vliegtuig in het ect. De ene op een Cessna 152, de andere op een Cessna 185, ik denk niet dat ze de Dodo hebben gepakt en er een watervliegtuig van hebben gemaakt.

de makers wouwen graag een watervliegtuig hebben en hebben het gebaseert op de dodo of jij hebt gelijk dat ze zijn gebasseert op een vliechtuig in het echt . ik ben in de war :?

Link to comment
Delen op andere websites

In elke GTA vanaf GTA3 is praktisch elk voer, vaar en vliegtuig gebasseerd op een bepaald type voertuig in het echt. In spellen als Need for Speed krijgen deze voertuigen gewoon hun eigen naam, maar in GTA krijgen ze een aparte naam, die meestal geen enkel verband heeft met het het officiele type.

Van elk voertuig kan je dus terug gaan kijken op welk voertuig deze in het echt het meest lijkt. Zo is de Cheetah uit GTA Vice City bijvoorbeeld gebasseerd op de Ferrari Testarossa 19??.

Met de vliegtuigen is het waarschijnlijk hetzelfde geval. De Dodo is vrijwel gelijk aan de Cessna 152 en de Skimmer is vrijwel gelijk aan de Cessna 185.

Waarschijnlijk zijn deze vliegtuigen dus ook gewoon gebasseerd op de vliegtuigen in het echt. Hoewel het gek klinkt, lijkt het mij vrij moeilijk om zo uit de losse pols een vliegtuig te ontwerpen, wat qua uiterlijk geloofwaardig overkomt. Als je het dan basseer op een al bestaand vliegtuig, maakt dat het ontwerp een stuk gemakkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

In elke GTA vanaf GTA3 is praktisch elk voer, vaar en vliegtuig gebasseerd op een bepaald type voertuig in het echt. In spellen als Need for Speed krijgen deze voertuigen gewoon hun eigen naam, maar in GTA krijgen ze een aparte naam, die meestal geen enkel verband heeft met het het officiele type.

Van elk voertuig kan je dus terug gaan kijken op welk voertuig deze in het echt het meest lijkt. Zo is de Cheetah uit GTA Vice City bijvoorbeeld gebasseerd op de Ferrari Testarossa 19??.

Met de vliegtuigen is het waarschijnlijk hetzelfde geval. De Dodo is vrijwel gelijk aan de Cessna 152 en de Skimmer is vrijwel gelijk aan de Cessna 185.

Waarschijnlijk zijn deze vliegtuigen dus ook gewoon gebasseerd op de vliegtuigen in het echt. Hoewel het gek klinkt, lijkt het mij vrij moeilijk om zo uit de losse pols een vliegtuig te ontwerpen, wat qua uiterlijk geloofwaardig overkomt. Als je het dan basseer op een al bestaand vliegtuig, maakt dat het ontwerp een stuk gemakkelijker.

de dodo en de skimmer zijn gebaseert op het zelfde merk ( ander type ) maar kunnen de makers van dat vliegtuig Cessna geen idee gehad hebben van de 152 een 185 te maken ? ja zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk niet, ikzelf denk eerder dat ze naar hetzelfde merk hebben gekeken. Wellicht dat ze een andere variant zochten voor de Skimmer, en zochten ze opnieuw naar het merk 'Cessna'. Waarschijnlijk zagen ze er dus een model tussenstaan voor de Skimmer, en hebben ze die gebruikt.

Zo lijkt het mij het logischt, maar de ware theorie zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen het wel even vragen?

Mij lijkt het meest logisch dat ze de Skimmer gebasseerd hebben op de Cessna 185, en niet willekeurig iets gemaakt hebben wat ook nog eens op de Cessna 185 leek. Zeker gezien het feit dat vrijwel alle voertuigen in GTA tot nu toe nog gebasseerd zijn op een voertuig uit de werkelijkheid. Dan lijkt het mij dus niet dat ze met de Skimmer gewoon een iets uit de losse hand hebben gemaakt, of een bestaand vliegtuigje aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...