gta-pilot Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Hallo. Ik heb nadat mijn PC helemaal naar de hel is gegaan een probleem. Mijn CPU speed is gedaald want hij zat eerst op 1.26 en nu op 1.5. Hoe kan dit? en hoe kan ik het terug krijgen? Reageren
T@rget Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Meestal gebeurd dit doordat de CPU op veilige modus is gezet. Dit wordt meestal gedaan als de CPU een keer over vehit raakt. Je kunt in je BIOS (Op DEL drukken onder het opstarten) de snelheid van de CPU veranderen. Maar dit is op eigen risico. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Hallo.Ik heb nadat mijn PC helemaal naar de hel is gegaan een probleem. Mijn CPU speed is gedaald want hij zat eerst op 1.26 en nu op 1.5. Hoe kan dit? en hoe kan ik het terug krijgen? Je CPU is gedaalt? van 1.26 naar 1.5 lijkt mij eerder gestegen. Kun je meer informatie geven? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) Hallo.Ik heb nadat mijn PC helemaal naar de hel is gegaan een probleem. Mijn CPU speed is gedaald want hij zat eerst op 1.26 en nu op 1.5. Hoe kan dit? en hoe kan ik het terug krijgen? Je CPU is gedaalt? van 1.26 naar 1.5 lijkt mij eerder gestegen. Kun je meer informatie geven? nee het gaat omhoog net zoals 1, 2, 3, 4, 5, enz... Maar het is al opgelost voor de geïnteresseerde: gebruik dit programma kijk naar de naam (in mijn geval was het amd althon XP) en kijk dan naar core speed (in mijn geval 1152) dan pak je het boekje van je moederbord en zoek naar FSB ...... op de plattegrond van je moederbord om cirkel die goed ga dan naar pagina 11 (kan afwijken maar er moet jumper selecht staan ) kijk dan naar de FSB instelling hoe die op ze hoogst moet. omcirkelen die. Maak dan je kast open en zoek naar de FSB jumpers (meestal naast de chipset) die je hebt omcirkelt op de plattegrond van je moederbord en zet de jumpers goed(zie andere omcirkeling) let op! doe het precies zoals het daar staat! sluit alles aan en stard de pc op. en klaar Bewerkt: 19 januari 2008 door gta-pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.