Miek Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik en mn vriend(Weeral)hebben een psp. ik wil games met hem delen.maar het wil niet lukken. ik steek bv lcs in mn psp zet de wlan verbining aan we hebben alletwee kanaal automatisch.ik zet game sharing,hij ook.het lukt niet.daarna doe ik het alleen en mn psp vind niemand.wie kan me helpen. ik weet dat sommige games game sharing niet ondersteunen maar lcs wel Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Volgens mij moet je zorgen dat ze allebei op hetzelfde adhoc kanaal staan. Kanal 1 bijvoorbeeld. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Liberty City Stories ondersteunt helemaal geen "Game Delen". Je zult allebei LCS moeten hebben om samen te kunnen spelen. Jullie starten allebei LCS op en gaan in het startmenu naar "Multiplayer". Eentje maakt een spelsessie aan (Host game) en de andere jont deze (Join game). Reageren
Miek Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Oei sorry op website gelezen van wel Kan je me van deze games zeggen of zeze ondersteunen? WRC Formula 01 06 Dus vcs die ik heb ook niet? Reageren
Miek Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Hoe doe je game sharing? ik heb alles geprobeerd!! Reageren
VforV Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Burnout: Legends is een game die game sharing ondersteund. Volgens mij ga je dan gewoon naar het menu Game > Game delen, en zoekt je PSP via de WLAN verbinding een PSP in de buurt (van je vriend bijvoorbeeld) om die game te delen. Reageren
Miek Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 moet je dan de an,dere game opstarten Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) moet je dan de an,dere game opstartenBij Burnout Legends moet de gene die het spel zelf in het bezit heeft volgens mij ook nog in het spel zelf onder Multiplayer Game Delen kiezen. Zet overigens wel je WLAN schakelaar aan..Maar je snapt dat die niet meer over Liberty City Stories gaat, hoop ik..? Bewerkt: 27 januari 2008 door ASPHALT Reageren
Miek Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 moet je dan de an,dere game opstartenBij Burnout Legends moet de gene die het spel zelf in het bezit heeft volgens mij ook nog in het spel zelf onder Multiplayer Game Delen kiezen. Zet overigens wel je WLAN schakelaar aan..Maar je snapt dat die niet meer over Liberty City Stories gaat, hoop ik..? tuurlijk,liberty city is te groot om zomaar dat op te slaan op je psp. en ik heb een op wikipedia gekeken,en ze toonden alle games die game sharing ondersteunen greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.