Fbi-Crew Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) Deze mod moet gwn lukken auto's heb ik al van JVT ik heb gevraagt of het mocht en hij zij dat het mocht Ik zoek mensen die een eiland kunnen maken een best grote maar dan nie te groot Iemand die scm mod kan doen en dat is het wel zo'n beetje oh jah en texurders want ik ga wat hulp nodig hebben als ik die winkels verander best veel bestand he Texuders:Fbi-Crew, Modelers:(JVT soort van),Timske Handeling-editors:Fbi-Crew Scm-modders: Eiland-Makers: Timske Overige Mods:DjP.P (Photoshopper) ViceCityMod Bewerkt: 21 januari 2008 door Fbi-Crew
Dastard Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Hopelijk gaat je mod goed worden. En jij moet ook wat doen hé laat hen niet alles doen Veel succes!
Fbi-Crew Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Hopelijk gaat je mod goed worden.En jij moet ook wat doen hé laat hen niet alles doen Veel succes! Nee ik ben al druk bezig met de textures Binnenkort Screens!!
Timske Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik kan eiland met sketch up maken, in g-max plaatsen en in game zetten
Wazuup Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Zorg er nou aub voor dat dit topic anders wordt dan je voorgaande, ik wil niet dat het weer gaat resulteren in een slotje...
Puma Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Euhm... Ik weet niet hoor, maar heeft het überhaupt zin om een mod te starten als je zelf niet eens kúnt modden..? Modelers als JVT zijn schaars en dus moeilijk te vinden, en er zijn maar weinigen op dit Nederlandse forum die dergelijke qualiteiten zouden kunnen halen, en dan is het nog de vraag of ze mee willen doen. Zorg eerst dat je flink wat kennis qua modding tot je beschikking hebt, voordat je aan een dergelijke mod begint. Zorg dat je de structuur van San Andreas kent, hoe het werkt, hoe wat is ingesteld in welke data-bestanden, hoe je models ingame zet, edit of modt, dat je goed promotiemateriaal kunt maken, de beschikking hebt over genoeg programma's etc. etc. Succes, voor zover je zult komen, want het rijst tegenwoordig een beetje de pan uit qua TC-mods die na 3 dagen alweer gestopt worden wegens inactiviteit of het niet kunnen vinden van crewleden; ik wil niet moderator-achtig overkomen, maar alleen even mijn mening duidelijk maken..
Rivel Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Zo, vijfde keer goede keer . Sorry jongens met alle respect maar dit lukt jullie nooit. Ga ervaring op doen, ga werken met sketchup of 3ds. Leer en weet. Dan kan je misschien dat maken. En ookal gaat het goed dan weetik toch dat je stopt met de mod en begin je met iets nieuws. Sorry! Maar nee sorry!
Wazuup Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Oke jongens, genoeg nu. Hier posts niemand meer totdat iemand aanbied mee te helpen of FBI-crew updates heeft gepost. Komen die updates niet, dan gaat ook dit topic op slot en was het gelijk het laatste topic ooit van fbi-crew in dit subforum. >>> Door Wazuup: Onderstaande berichten weer verwijderd, leren lezen aub...<<<
Fbi-Crew Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Hier Komen De Screens: Binnenkort meer Bewerkt: 20 januari 2008 door Fbi-Crew
DaBeast Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik zie dat je al reeds bestaande mods gaat gebruiken in je mod. Heb je daarvoor toestemming? Zo ja, wil ik graag het bewijs zien (een screen van een emailwisseling volstaat). En zo nee, wil ik dat je als de bliksem contact op neemt met de makers van de mods. Je moet weten, iemand anders zijn mod(s) gebruiken in je eigen mod, zonder toestemming word gezien als rippen (stelen). En daar staan nou eenmaal zware straffen op. Vriendelijke groeten, DaBeast
Fbi-Crew Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) sure, when you added credits to readme etc... JVT DeSiGn - Jakub Vacekwww.jvtdesign.net | www.CzechTuningShow.com > ------------ Původní zpráva ------------> Od: max vangroeneveld <f.b.iagentmax (at) hotmail DOT com>> Předmět: permission> Datum: 16.1.2008 17:24:30> ----------------------------------------> yo Jvt can i use some of your mods for my mod? kijk zelf maar Die ene met Fake op hun t-shirt is van mij Bewerkt: 20 januari 2008 door Fbi-Crew
Rivel Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 sure, when you added credits to readme etc... JVT DeSiGn - Jakub Vacekwww.jvtdesign.net | www.CzechTuningShow.com > ------------ Původní zpráva ------------> Od: max vangroeneveld <f.b.iagentmax (at) hotmail DOT com>> Předmět: permission> Datum: 16.1.2008 17:24:30> ----------------------------------------> yo Jvt can i use some of your mods for my mod? kijk zelf maar Die ene met Fake op hun t-shirt is van mij Ik denk dat je met een printscreen iets overtuigender overkomt, qua screens: Euhm, mooi! Maar die euro waarom? En ik zou je hoofdpost wat overzichtelijker maken, met artwork, kaarten progresses..
Fbi-Crew Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Die euro was gwn leuk beetje de Nederlandse Sweer er in
Bierbuikje Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik vind dat euro teken maar niks, ik denk dat je die beter van killerkip weg kan halen, die heeft een mooi euroteken
Fbi-Crew Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Candy Suxx werkt bij de ambulance? Van &*%%$-Industrie in Vice City Naar Ambulance Persuneel in Tigre City Binnen Kort Screens En de medewerker van ammunation heeft ontslag ge nomen en er is een meisje voor in de plaat gekomen En last butt not least de FBI heeft geen mannelijke recruiten meer binnen kort screens
Recommended Posts