Apple-Mac Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Eigenlijk vind ik dat een mod geen bestaande onderdelen en/of mods mag gebruiken. Een mod hoort ze eigenlijk zelf te creeren. Nu is mijn vraag: Kun je dat ook? Wees er zeker van dat je dit ook kunt, voordat je een mod start. Apple-Mac
Fbi-Crew Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Eigenlijk vind ik dat een mod geen bestaande onderdelen en/of mods mag gebruiken. Een mod hoort ze eigenlijk zelf te creeren. Nu is mijn vraag: Kun je dat ook? Wees er zeker van dat je dit ook kunt, voordat je een mod start.Apple-Mac Modelen Niet maar wel texuren maar ik vond het gen leuk om hoofdpersonen tegebruiken
FerryN Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Begin eens met wat kleins, niet meteen met TC enz. Want je hebt al veel topics geopent maar geen een had (veel) progress, dus daar (be)twijfel ik aan. Maar laat ons wat zien wat je kan. En zorg dat je een crew krijg, want anders is deze topic ook vrij snel closed. Greetz Ferryn
DjP.P Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) hoi ik wil me graag aan meldden als photoschopper ik heb eens iets gemaakt van 3 verschilende foto`s en het was mooi geworden(ben hem kwijt) en vraag het maar aan f1b (kan ook modeleren/muziek maken zit wel bij las colinas states) groetten P.P kiek Bewerkt: 26 januari 2008 door DjP.P
Fbi-Crew Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Sorry deze mod gaat wat vertrageing krijgen Vice city kan niet genoeg video ruimte vinden dus hij doet het effe niet
Fbi-Crew Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Sorry deze mod gaat wat vertrageing krijgen Vice city kan niet genoeg video ruimte vinden dus hij doet het effe niet het is weer verholpen wie kan modelen gewoon kleine dinges zoals wapens enzo wie meewil helpen meld maar aan Wie wil helpen met een andere mod texuren ofzo is altijd welkom ook al maar je maar 2 dinges is het goed ik hoor nog van jullie
Wazuup Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Leuk, maar ik geef je nog een week. Ik sta het namelijk niet toe dat showroom ondergespamt wordt met posts waarin geen duidelijk progress te zien is. Dus binnen een week wil ik graag weer nieuwe screenshots zien.
DjP.P Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Leuk, maar ik geef je nog een week.Dus binnen een week wil ik graag weer nieuwe screenshots zien. nouw kijk maar`s zie de detai en nu de heele eiland(tis nog wip)
Fbi-Crew Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Kan iemand de winkels van Vice City Veranderen naar de winkels die ze in real hebben
Black Force Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Ik snap jullie niet echt, DJP maakt een eiland, en jij wil de winkels in GTA vice city veranderen, en zit totaal geen organisatie en, en ik kan ook nergens duidelijk vinden wat precies de bedoeling is van de mod, want in de hoofdpost staat alleen maar dat je mensen nodig hebt, wat nogal vanzelfsprekend is. Zet in de hoofdpost wat meer informatie over de mod zelf. Voor de rest heb ik niks te zeggen. Greetz, Black Force
Wazuup Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Nee, het is ook gewoon één grote ongeorganiseerde zooi. Ik heb jullie lang genoeg de tijd gegeven om met iets fatsoenlijks te komen, maar ik ben deze spamzooi nu wel zat. Dit is je 5e TC die je start ofzo, en ook de laatste. Ga eerst maar eens zelf leren modden ipv andere om allerlei dingen vragen. Mocht je eindelijk de MTL eens geraadpleegd hebben FBI-Crew, en je bent van plan eens serieus iets te gaan bereiken, PB mij met beeldmateriaal en eventueel kun je een topic plaatsen. Topics zonder toestemming worden direct verwijderd.
Recommended Posts