SBS Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 hey , ik ben nieuw. ik heb GTA SA gekocht ,, en aan dexter909 gevraagd over mods. ik heb gedowngradet ... en een 100% saved game gedowload. probleem is . als ik heb geklikt op een save dan slaagt hij in de helft uit(bij het laden) maar ook als ik een new game wil nemen is dat hetzelfde. thx vor de hulp maar alvast GRTZ SBS Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) Dat kan liggen aan mods die je hebt gedownload. Verwijder ze eens, en kijk of je het probleem dan nog hebt. Met de gedownloade savefiles is het een ander verhaal. Als je namelijk Versie 2 van het spel hebt, kun je geen Savegames van Versie 1 spelen. Maar aangezien jij hebt gedowngraded, heb jij dus Versie 1, aangezien dat de modbare versie is. Wat je nu kunt doen, is een Savegame van Versie 1 downloaden. Ik heb er even eentje voor je opgezocht: 100% Savegame V1 Veel succes! Bewerkt: 19 januari 2008 door Silverbyte Reageren
SBS Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 maar hoe kan ik dan mods toevoegen :S ?? GRTZ SBS Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Dus die heb je nog niet gedownload? De oplossing die ik gaf voor je gedownloade savegames zou moeten werken, maar dat je het met 'New Game' ook hebt, is heel raar. Je hebt toevallig niet ergens wat instellingen te hoog gezet? Vooral bij grafische instellingen kan je game raar gaan doen wanneer je ze te hoog zet. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Probeer bij nadere problemen opnieuw te instaleren, en je zeg dat je hem net gekocht hebt. Misschien kan je nog terug naar de winkel. Voor nu: verwijder alles, en instaleer alles opnieuw. Reageren
SBS Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 het is in orde nu het werkt weer nu mods proberen als dit niet lukt zul je wel een topic zien GRTZ SBS Reageren
don14haas1 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 raar had ik ook mischien komt het omdat jij de noob moide hebt of je hebt v1 inplaarts van v2 en wil je spellen spelen van v2 op je v1 kan ook andersom maak een backup van je files dat doe je om naar :C/programs files/rockstar games/gta san andereas/data/script te gaan klik rechter muisknop alles je winrar heb nieuw winrar acrief en gooi daar main en script in en zet die winrar in je bureaublad en zoek naar google voor v2 of v1 files en stuur hier wat jij hebt dat kan je zien onder aan aan de groote stuur hoe veel dwe groote zijn ik gebruik trouwens v1 dat is 3.008 dat is main en script is 568 dat is v1 veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.