Savage Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 wa's dat? op het strand van Los Santos vlak bij de vuurtoren is een rooie marker, zodra ik erop sta geeft hij aan dat de "cluckin' cock"nog niet klaar is?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 dat is de triatlon dan moet je zwemmen fietsen en rennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 dat is de triatlon dan moet je zwemmen fietsen en rennen na welke missie kan je die doen zit nu aan end of the line heb alle missies van zero al gedaan en alleen nog die van de groene $ doen en daar zit ik aan key to her hart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Het maakt volgens mij niet uit waar je bent qua missies. Ik geloof dat je er alleen op zondag om 12:00 die triathlon kunt doen. Ik weet het dus niet zeker en weet nieteens meer hoe ik eraan kom :question: Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 nee je kan hem niet zo maar doen ik kon hem pas na een of anderen missie doen ik kon hem pas doen toen ik de missie`s van woezie had gedaan in lv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 (bewerkt) nee je kan hem niet zo maar doen ik kon hem pas na een of anderen missie doen ik kon hem pas doen toen ik de missie`s van woezie had gedaan in lv oke dus normaal zou ik ze nu dus kunnen doen??? :question: :question: :question: Bewerkt: 19 januari 2005 door juul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ligt eraan of je de missies succesvol hebt gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 volgens mij kun je die triatlon pas doen als je bij een bepaalde stamina shit zit ofzo, of genog spieren hebt. Weet niet zeker hoor, maar heb zoiets gehoort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 je kan het het beste doen met max musle en max stamina.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikkuh Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 hahaha weet die da nie wahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikkuh Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 wlwjfkwhuihg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/CODE][CODE] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 stamina is het belangrijkst...musle is allen handig voor het zwemmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 je kan die altijd al doen en met weinig stamina ook maar dan verlies je toch maar het komt er gewoon op neer dat je in het weekend gaat naar de vuurtoren want de triatlon is alleen in het weekend te bespele :lol: maar in andere topics is dit al besproken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ge kunt nie met weinig stanami niet de trailon doen want dat is dan moeilijk met dat lopen ik moestt heel traag lopen ik kon bedoel ik B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burak Zengin Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Je moet gewoon een hele hoge 'cycling skill' hebben om mee te mogen doen aan de triathlon. Als je trouwens buiten het weekend naar de plaats komt waar je de triathlon doet staat er volgens mij niet eens een rode cirkel, die is alleen in het weekend te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.