Jump to content

cluckin' cock

Savage

Recommended Posts

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• juul

2

• TheGtaSecret

2

• hey dude

2

• ikkuh

2

dat is de triatlon dan moet je zwemmen fietsen en rennen

na welke missie kan je die doen zit nu aan end of the line heb alle missies van zero al gedaan en alleen nog die van de groene $ doen en daar zit ik aan key to her hart

Delen op andere websites

nee je kan hem niet zo maar doen ik kon hem pas na een of anderen missie doen ik kon hem pas doen toen ik de missie`s van woezie had gedaan in lv

oke dus normaal zou ik ze nu dus kunnen doen??? :question: :question: :question:

Bewerkt: door juul
Delen op andere websites

• 3 weken later...

je kan die altijd al doen en met weinig stamina ook maar dan verlies je toch maar het komt er gewoon op neer dat je in het weekend gaat naar de vuurtoren want de triatlon is alleen in het weekend te bespele :lol: maar in andere topics is dit al besproken

Delen op andere websites

Je moet gewoon een hele hoge 'cycling skill' hebben om mee te mogen doen aan de triathlon. Als je trouwens buiten het weekend naar de plaats komt waar je de triathlon doet staat er volgens mij niet eens een rode cirkel, die is alleen in het weekend te zien.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...