Jump to content

cluckin' cock


Savage

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • juul

    2

  • TheGtaSecret

    2

  • hey dude

    2

  • ikkuh

    2

Jongen, dit kan allang gesloten worden hoor... Het antwoord is dat je een triatlon moet doen als je genoeg stamina hebt!

Niet waar, toen ik stamina 100% had kon ik nog niet meedoen aan de triathlon, want mijn cycling skill was niet hoog genoeg. Dus je moet cycling skill verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

nog een tip als je met codes speelt

als je naar het strand gaat leg je voor het rode markertje een jetpack als de race dan gaat beginnen pak je de jetpack en scheer je over het water.

dan fiets je lkkr rustig zonder te vallen door de bossen en als je af moet stappen doe je weer de jetpack cheat

Link to comment
Delen op andere websites

wlwjfkwhuihg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
[/CODE][CODE]

Ikkuh wat je nou doet mag niet. Dit word gerekent als spam, spam is een nutteloos bericht posten. Ik zie dat je pas net nieuw ben dus je zal niet meteen bestraft worden. Ik denk dat je jet beste dit nog even goed door kan lezen KLIK HIER. Ik hoop dat je in het vervolg geen spam-berichten meer plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Je moet gewoon een hele hoge 'cycling skill' hebben om mee te mogen doen aan de triathlon. Als je trouwens buiten het weekend naar de plaats komt waar je de triathlon doet staat er volgens mij niet eens een rode cirkel, die is alleen in het weekend te zien.

hji is altijd te zien hoor :o :o ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...