hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja wie heeft dat niet hoge cycle skill ik heb het vol en andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja wow profiesjat <_< <_< ik ,heb bike skill vol auto skil vol 5 wapens ziten vol en fiets skill zit vol flying skill zit bijna vol <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 nou grote jonge ga zo door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 back on topic mensen timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Jongen, dit kan allang gesloten worden hoor... Het antwoord is dat je een triatlon moet doen als je genoeg stamina hebt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burak Zengin Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Jongen, dit kan allang gesloten worden hoor... Het antwoord is dat je een triatlon moet doen als je genoeg stamina hebt! Niet waar, toen ik stamina 100% had kon ik nog niet meedoen aan de triathlon, want mijn cycling skill was niet hoog genoeg. Dus je moet cycling skill verbeteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Colt Killer Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Kheb volle stamina, bikescyle musle ik heb enad of de line gedaan key to her heart en nog zegt ie van de cluckin 'cock is not ready <_< :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Misschien op het juiste uur? 12.00 zoals in het topic al werd gezegd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Misschien op het juiste uur?12.00 zoals in het topic al werd gezegd? ik kan van saturday 00.00 al de traitlon in santa maria doen... die in creek die denk ik ook en ik weet het bijna zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Doe gewoon code voor jetpack als je moet lopen....Veel sneller <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 nog een tip als je met codes speelt als je naar het strand gaat leg je voor het rode markertje een jetpack als de race dan gaat beginnen pak je de jetpack en scheer je over het water. dan fiets je lkkr rustig zonder te vallen door de bossen en als je af moet stappen doe je weer de jetpack cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik heb alles vol behalve fat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Ik heb nergens hoeven wachten tot het 12:00 uur was. Kon in het weekend al om 00:01 uur terecht voor de race! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 wlwjfkwhuihg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/CODE][CODE] Ikkuh wat je nou doet mag niet. Dit word gerekent als spam, spam is een nutteloos bericht posten. Ik zie dat je pas net nieuw ben dus je zal niet meteen bestraft worden. Ik denk dat je jet beste dit nog even goed door kan lezen KLIK HIER. Ik hoop dat je in het vervolg geen spam-berichten meer plaats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 Je moet gewoon een hele hoge 'cycling skill' hebben om mee te mogen doen aan de triathlon. Als je trouwens buiten het weekend naar de plaats komt waar je de triathlon doet staat er volgens mij niet eens een rode cirkel, die is alleen in het weekend te zien. hji is altijd te zien hoor :o :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.