Big Boss Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 Ik hem hem int begin ook ergens gezien(toen zei die ook de chuckin nog nie klaarwas)en nu is ie weg en ik hem da nog nie eens gedaan :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 Ik hem hem int begin ook ergens gezien(toen zei die ook de chuckin nog nie klaarwas)en nu is ie weg en ik hem da nog nie eens gedaan :huh: wat bedoel je precies, typ het is uitgebreider, met zo'n korte, onover zichtelijke uitleg kunnen we je niet helpen? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 die is alleen in het weekend beschikbaar, na het weekend is dat cirkeltje weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flotje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 zijn die dingskes persé nodig omt spel 100% te halen?! dat zou vreselijk%&*@$@($&@#*($&@#(*$&@#($*&@# zijn! ik haat die super lange triathlon waarbij je een kwartier moet fietsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 ja dat vraag ik me ook af,en rottig dat ze zijn super irritant... <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 WAAR ZIJN DIE TRIATLONNEN PRECIES??? ik wil namelijk beginnen maar weet niet waar?? plaats het please ff (ja ik heb ALLES vol behalve fat dus daaraan ligt het niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 op het strand van los santos en op een andere plek alleen ik weet niet waar sorry . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.