Jump to content

Texture verkeerd gedraaid


Recommended Posts

Geplaatst:

Ben ik weer ... Met mijn problemen :puh: .

Dit keer nogal een vaag probleem:

De textures die ik gemarkeerd heb met een rode pijl zouden omgekeerd moeten staan. In 3DS Max heb ik twee keer dezelfde texture in een ander bolletje staan, waarvan ik er eentje 180° over W gedraaid heb en vervolgens ge-UVW-mapped. Kan ik dat nog rechtzetten of moet ik weeral van voor af aan beginnen?

verkeeruf6.th.png materialyb4.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...