Jump to content

High Wire HELP!

Vic Vanc

Recommended Posts

Ik heb wel tips, dat zijn deze: Maak niet teveel gebruik van de R2 en L2 aangezien die te onnauwkeurig zijn om te manoeuvreren. Ga niet stressen door tijd of als het een keer niet lukt, dat werkt alleen averechts. Een eerste keer in een helikopter kan erg onwennig zijn. Je krijgt het echter vanzelf door wanneer je er wat mee rondvliegt. Oefening baart kunst dus. :) En blijf niet heel laag, als je laag ben kan je tegen gebouwen of andere dingen aan gaan. En als je die vrachtwagen met die contener heel langzaam naar beneden. En probeer die magneet zoveel mogelijk recht te houden.

Bewerkt: door Rene-GTA
Delen op andere websites

Ik zit al lang vast bij High Wire kan iemand me helpen?Alvast bedankt :tu:

ik kan niet egt tips geven maar ik heb op youtube filmpjes gevonden misschien helpen die

dit is deel 1:http://nl.youtube.com/watch?v=cJqvMz7D9gI

en dit is deel 2:http://nl.youtube.com/watch?v=gxuZKvwCCKk&feature=related

Delen op andere websites

Een helikopter is sneller dan een wagen, en dus vlieg je er gemakkelijk voorbij. Zorg dat dit niet gebeurd, en blijf op een verticale lijn boven de wagen zweven, zorg dat je er niet voor gaat vliegen en ook niet achter. Wannneer je denkt net boven de wagen te hangen moet je Square.gif indrukken en tegelijk lichtjes gas blijven geven. De wagen moet nu aan de magneet hangen, en je kan Diego nu rustig naar de parkeerplaats brengen. Deze missie vergt wat oefening, dus het zou kunnen dat je hem niet meteen haalt met de tip die ik je net gegeven heb. Blijf rustig!

Delen op andere websites

Ik heb steeds dat die bikers de auto kapot schieten maar hoe krijg ik de auto nou op de magneet?Hij rijd steeds weg :duh:

Zorg gewoon dat je de zaak onder controle hebt, en dat je hem zelfs rijdend te pakken kan krijgen. Dit doe je het beste door in een rechte lijn te vliegen, dan hangt je magneet ook een beetje stil. Als je er vlakbij bent dan moet je heel erg zien af te remmen, en dan vlak voor hem in de lucht hangen. Zo rijdt hij zegmaar 'in' je magneet. Als je laag genoeg en niet al te hard vliegt dan is het echt een fluitje van een cent. Oefen hier dus veel op, en als je het veel probeert dan weet ik zeker dat deze missie wel haalbaar is. Indien het echt niet lukt, dan kan je altijd een savegame aanvraag doen. Veel succes!

Edit: Veel te laat :7

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...