Vic Vanc Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Ik zit al lang vast bij High Wire kan iemand me helpen?Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) Ik heb wel tips, dat zijn deze: Maak niet teveel gebruik van de R2 en L2 aangezien die te onnauwkeurig zijn om te manoeuvreren. Ga niet stressen door tijd of als het een keer niet lukt, dat werkt alleen averechts. Een eerste keer in een helikopter kan erg onwennig zijn. Je krijgt het echter vanzelf door wanneer je er wat mee rondvliegt. Oefening baart kunst dus. En blijf niet heel laag, als je laag ben kan je tegen gebouwen of andere dingen aan gaan. En als je die vrachtwagen met die contener heel langzaam naar beneden. En probeer die magneet zoveel mogelijk recht te houden. Bewerkt: 19 januari 2008 door Rene-GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klaasko Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Ik zit al lang vast bij High Wire kan iemand me helpen?Alvast bedankt ik kan niet egt tips geven maar ik heb op youtube filmpjes gevonden misschien helpen die dit is deel 1:http://nl.youtube.com/watch?v=cJqvMz7D9gI en dit is deel 2:http://nl.youtube.com/watch?v=gxuZKvwCCKk&feature=related Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vic Vanc Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb steeds dat die bikers de auto kapot schieten maar hoe krijg ik de auto nou op de magneet?Hij rijd steeds weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Een helikopter is sneller dan een wagen, en dus vlieg je er gemakkelijk voorbij. Zorg dat dit niet gebeurd, en blijf op een verticale lijn boven de wagen zweven, zorg dat je er niet voor gaat vliegen en ook niet achter. Wannneer je denkt net boven de wagen te hangen moet je indrukken en tegelijk lichtjes gas blijven geven. De wagen moet nu aan de magneet hangen, en je kan Diego nu rustig naar de parkeerplaats brengen. Deze missie vergt wat oefening, dus het zou kunnen dat je hem niet meteen haalt met de tip die ik je net gegeven heb. Blijf rustig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Ik heb steeds dat die bikers de auto kapot schieten maar hoe krijg ik de auto nou op de magneet?Hij rijd steeds weg Zorg gewoon dat je de zaak onder controle hebt, en dat je hem zelfs rijdend te pakken kan krijgen. Dit doe je het beste door in een rechte lijn te vliegen, dan hangt je magneet ook een beetje stil. Als je er vlakbij bent dan moet je heel erg zien af te remmen, en dan vlak voor hem in de lucht hangen. Zo rijdt hij zegmaar 'in' je magneet. Als je laag genoeg en niet al te hard vliegt dan is het echt een fluitje van een cent. Oefen hier dus veel op, en als je het veel probeert dan weet ik zeker dat deze missie wel haalbaar is. Indien het echt niet lukt, dan kan je altijd een savegame aanvraag doen. Veel succes! Edit: Veel te laat Bewerkt: 20 januari 2008 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vic Vanc Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Hem gehaald heb hem gehaald !Bedankt voor de tips Bewerkt: 20 januari 2008 door Vic Vanc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.