Jump to content

Playstation 3 kapot !

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn Ps3 is kapot. Hij leest de cd's niet meer maar ik kan nog wel demo's spelen. Maar wat moet ik nou doen ? Moet ik hem gewoon opsturen naar Sony of wat ? En ik ben mijn bon kwijt van waar ik hem heb gekocht. :7

Bedankt alvast, :D

Geplaatst:
Mijn Ps3 is kapot. Hij leest de cd's niet meer maar ik kan nog wel demo's spelen. Maar wat moet ik nou doen ? Moet ik hem gewoon opsturen naar Sony of wat ? En ik ben mijn bon kwijt van waar ik hem heb gekocht. :7

Je hebt net de pech dat je blijkbaar een defecte console hebt. Hoe lang heb je hem al?

Je moet contact opnemen met Sony en je console inruilen. Je hebt namelijk garantie. Ik weet niet of je je kasticket nodig hebt, misschien je garantiebewijs? Je kan ook naar de helpdesk bellen en over je probleem vertellen.

Sony Playstation Helpdesk

0495-574817

Bereikbaar van 9-22 uur.

Veel succes! :Y

Geplaatst:

Ik heb ongeveer 3 maanden.

Ik heb al heel vaak naar die helpdesk gebeld en telkens wordt je op de wacht gezet. :-(

Geplaatst:

Damn, ik leef met je mee. Als mijn PS3 kaput zou zijn dan ...boelewoelewoeb te pijnlijk om er over te denken :N

In ieder geval lijkt het me het handigst om inderdaad de helpdesk te bellen, misschien kan je ook een mail sturen naar Sony?

Geplaatst:

Ik denk dat je dan naar de winkel terug moet. Er zit een garantie van een jaar op. Maar jij hebt wel een apart geval. Volgens mij is dit de eerste kapotte PS3 op GTAF. Als je de PS3 op internet hebt gekocht dan zou ik 'm dan ook maar naar Sony Nederland sturen met de bon/afschrift.

Geplaatst:
Ik denk dat je dan naar de winkel terug moet. Er zit een garantie van een jaar op. Maar jij hebt wel een apart geval. Volgens mij is dit de eerste kapotte PS3 op GTAF. Als je de PS3 op internet hebt gekocht dan zou ik 'm dan ook maar naar Sony Nederland sturen met de bon/afschrift.

jeuj, ps3 heeft dus ook zo z'n dingetjes 0_0

Geplaatst:

Wat is daar zo leuk aan? Natuurlijk kan alles kapot gaan maar bij ps3 heb je veel minder kans erop dan bij xbox 360.

Geplaatst: (bewerkt)

Jij bent vast geen fanboy, och nee, dat zal toch niet!, en dat geldt dus ook voor jou GTA-killer, en als je moet niet begrijpt moet je nog maar eens heel goed naar je signature kijken die van een iets te laag niveau is. :cya:

>>> Door Froodooo: Blijf ontopic jongens, en denk om je opmerkingen BF...<<<

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Je kan je PS3 omruilen in de winkel voor een nieuwe PS3, dat is bij onze Dixons wel zo. Met de Xbox 360 is dat niet, maar met de PS3 wel bij onze Dixons. Mischien is dit bij jouw ook zo.

Geplaatst:

Iedereen gaat verder met feiten, maar ik zou gewoon eventjes wachten als je in de wacht staat. Laat hun verdere informatie geven:Y.

Geplaatst:

echt jammer voor je!

ik zeg ook dat je de helpdeks moet bellen

maarja wat moet je als je telkens in de wachtrij gezet wordt?

Geplaatst:

Je moet gewoon terug gaan naar de winkel waar je hem hebt aangeschaft. Zij kunnen je verder helpen met de garantie.

Geplaatst:

En aangezien de Ps3 hier nog geen jaar uit is, lijkt het me niet zo'n probleem wanneer je je garantiebewijs niet kan vinden.

• 7 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben de tweede. :7

Even vertellen welk probleem ik precies heb. Alles van mijn ps3 functioneert nog naar behoren. Alles doet het dus nog. Alleen wanneer ik een blue-ray afspeel dan blijf maar de hele tijd het laadicoontje in de rechterbovenhoek staan. Er staat ook niet zoon blauw schijfje in de xmb meer. Het probleem liep ik op tijdens Bad Company. Ik was online aan het spelen. Eerst werden er geen stemmen meer afgespeelt en toen het volgende level geladen werd bleef ie hangen. Vervolgens met veel moeite de ps3 uitgeschakelt en toen las ie dus niets meer.

Als het goed is is de garantie al verlopen (60gb versie), maar je mag toch verwachten dat een apperaat van 599 langer meegaat dan 1/2 jaar?

Ik dacht nog zo: Dat gebeurt toch alleen mensen die je vaag van internet kent?

Bewerkt: door IV trailer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...