LangeDraak Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Moet je naar mediamarkt brengen . Die stuurt hem op naar Sony . Je moet hem in ieder geval, als je nog garantie hebt, naar de winkel brengen waar je hem gekocht hebt. Maar ik stel ook voor om eerst de helpdesk te bellen. En als je in de wacht wordt gezet gewoon even geduld hebben... Leg die mensen alles uit en dan kunnen hun je verder helpen. Veel succes in ieder geval jullie beiden Bewerkt: 9 september 2008 door LangeDraak Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ik heb ongeveer 3 maanden.Ik heb al heel vaak naar die helpdesk gebeld en telkens wordt je op de wacht gezet. Ik was hem ook lang kwijt eruug slechte service! Reageren
MNC3 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik heb ongeveer 3 maanden.Ik heb al heel vaak naar die helpdesk gebeld en telkens wordt je op de wacht gezet. Ik was hem ook lang kwijt eruug slechte service! Tja, dat is nu eenmaal het grote probleem bij sony. Via winkel kan het sneller gaan maar is niet zeker. Genoeg slechte service mee gemaakt hier. Reageren
rastaps3 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 mijn ps3 leest geen disks meer sinds vorig week, en als hij ze leest en ik speel het af loopt tie binnen 5 minuten helemaal vast enigste wat ik kan doen is uit zetten met het achter knop of het stkker eruit halen. Kga morgen mijn ps3 terug brengen naar media markt en hopelijk kunnen zij wat doen. Kvind het ook klote dat je maar een 1 jaar garantie heb hellaas is mijn garantie voorbij maar in de EU wet staat dat je 2 jaar garantie heb op alle elctroniche appratuur, dus kijken wat media markt gaat zeggen. Wat me ook is opgevallen,is dat ik net over mijn garantie heen ben en ineens gaat leest mijn ps3 geen disks meer. kweet ook niet of het door GTA4 komt kheb het alleen in het begin non stop gespeeld en daarna niet meer als er meer mensen zijn met precies het zelfde probleem zeg het dan A.U.B Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Dat je PS3 op eens geen CD's meer leest zal niet komen door een bepaalde game. Dit kan echter gewoon door een productie fout komen of door slijtage (Al betwijfel ik dat). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.