Jump to content

Draadloos internet onvangen lukt net niet meer.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik Slaap sins kort op zolder en heb nu een probleempje namelijk:

I kan met mijn laptop op zolder net geen internet meer onvangen met de draadloos internet ontvanger in mn labtop. :cry:

Eerder slaapte ik een verdieping lager waar ik wel internet kon ontangen.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Ik zat zelf te denken: misschien een kabeltje na een verdieping lager en dit kabeltje aan mijn labtop koppelen.

Maar ik weet daar verder ook niks van af. :puh:

Dus heeft misschien iemand een oplossing?

Alvast bedankt. _O_

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Het bereik van je router is waarschijnlijk niet ver genoeg, je kan twee dingen doen:

- Je router verplaatsen zodat hij dichter bij jou hangt.

of

- Een LAN kabel van de router naar jou pc aansluiten.

Geplaatst:

Als je de router niet kunt verplaatsen en je wilt geen kabel door je hele huis dan zou ik maar een nieuwe kopen (heb ik ook gedaan, ik heb nu overal in huis bereik).

Geplaatst:

Instellingen hebben er niets mee te maken he. Buiten de oplossing om een betere zender te kopen kan je ook proberen je zender opnieuw te richten zodat hij meer naar je zolder gericht staat. Zo kan het dus zijn dat je wel op zonder kan maar e.v.t. niet meer op andere plaatsen in je huis maar ik zou toch eerst even proberen je WIFI zender wat op alle mogelijke manieren te richten voordat je een nieuwe koopt dan bespaar je toch wat centjes :bier: . Owja dit topic hoort trouwens thuis in het hardware forum. :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...