juul Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Ik heb een filmpje gemaakt over gta san andreas zoals de meeste al weten, vandaag zal het vermoedelijk op www.gtagames.nl komen. maar wat heeft een filmpje allemaal nodig volgens jullie? Ik vind: Realiteit Duur Kwalieteit zeg maar is wat jullie Reageren
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 de zuiverheid van het beeld Reageren
Renne Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Niet te veel storingen en dat het lekker loopt. Reageren
Vinewood Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 veel axtie en schieten is ook belangrijk vind ik Reageren
Vialpando Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 leuke actie shots, schieten enzo kan ik zelf ook nog wel , er moet wat specials inzitten wat je niet zo gauw ziet, zo'n helikopter chase of gevecht met een hydra. maar beetje landschap is ook niet erg Reageren
Lennert Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Ondertussen heeft Joriz het filmpje op gtagames.nl geplaatst Hier even de link: Klik hier Reageren
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 k heb dat filmpje bekeken, NICE maar waar kan je dat grote vliegtuig halen dat ding zag er wreed uit Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 dat grote vliegtuig kan je niet zelf besturen ....dat is dat vliegtuig als je van stad naar stad gaat. maar goed ik vind zelfgemaakte filmpjes altijd leuk....maar hier zat weinig actie in....en het begin vond ik minder...je hoort de propeller en de muziek door elkaar is nogal irritant...hopelijk heb je wat aan mijn tips Reageren
Lennert Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) dat grote vliegtuig kan je niet zelf besturen ....dat is dat vliegtuig als je van stad naar stad gaat.maar goed ik vind zelfgemaakte filmpjes altijd leuk....maar hier zat weinig actie in....en het begin vond ik minder...je hoort de propeller en de muziek door elkaar is nogal irritant...hopelijk heb je wat aan mijn tips Dat grote vliegtuig vind je in een grote hangaar. Hieronder een kaartje. Het staat er niet altijd, meestal als je er traag naartoe gaat. Bewerkt: 23 januari 2005 door Lennert Reageren
Spider-Wal Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 wat een filmpje in mijn ogen nodig heeft is SFEER. Toeren langs landweggetjes met je Semi luisterend naar country muziek, daarna een barretje inlopen wat drinken halen (als je in SA kan roken dan steek ie een sigaretje op en als je klaar ben... ) lok je mensen in de bar uit op een gevecht zulke dingen......of lopend langs voetgangers die wat aan het ouwehoeren zijn over hoe je eruit ziet en reacties uitlokken, knokpartijen uitlokken..... of Quadbiken en vette jumps van Chiliad af. Om maar wat te noemen... Ik kan nie wachten op de PC versie. [-Spider-] Reageren
juul Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 dat grote vliegtuig kan je niet zelf besturen ....dat is dat vliegtuig als je van stad naar stad gaat.maar goed ik vind zelfgemaakte filmpjes altijd leuk....maar hier zat weinig actie in....en het begin vond ik minder...je hoort de propeller en de muziek door elkaar is nogal irritant...hopelijk heb je wat aan mijn tips ik weet het ik zal er nog een maken met meer actie Reageren
jojogta3 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 leuk filmpje actie achtervolging mischien? Reageren
Lennert Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 ik weet het ik zal er nog een maken met meer actie Een drive-by misschien of met een Hydra elke auto kapot maken. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 wat spectaculaire stunts, veel schieten explosies, door de lucht vliegende mannetjes, mooie bij passende achtergrond muziek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.