Jump to content

Bowling

studio dewolf

Bowling  

34 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je al bowling gespeeld?

• Ja
      33
    • Nee
      0
    • Nee, maar ik zal later wel spelen
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie heeft bowling al gespeeld? Ik heb al veel keer gespeeld en won 5 keer eerste plaats. Het is echt plezant.

Hebben jullie ook grappige moment over de bowling?

Ik wel: De jongen gooide de bal maar op verkeerde baan :bonk: en hij liep op de bowlingbaan om de bal te pakken maar hij viel op de grond :bonk:

Jullie mogen alles praten over de bowling.

Geplaatst:

Ik speel het vaak met familie- uitjes. Me tante had is een keer de bowling bal in de verkeerde greppel gegooit en een andere bowling bal kwam eraan , Er kwam een ontstopping xD

Geplaatst:

Als we een avondje uitgaan dan bowlen we wel eens, dat is erg leuk om eens een keer te doen. Maar niet te vaak, want bij mij gaat bowlen gauw vervelen. :)

Geplaatst:

ik doe het vaak en het zijn soms grappige momenten.

puur chill met je vrienden of familie er eens lekker op uit

de vrijdag na een zware week.

Geplaatst:

Ik ga niet zoveel bowlingen, maar doe het wel eens 2 keer per jaar. Is erg leuk inderdaad. Kun je vaak goed lachen, en maak je wel vanalles wat mee.

Ik zelf doe dit ook meestal als ik bijvoorbeeld iets met vrienden wil doen. In de winter is er dan namelijk echt niks te doen op een zondagse middag. En nou rondlopen in de kou mij ook niet gezien. Dan is een middagje bowlingen met vrienden altijd wel leuk :Y

Geplaatst:

't Is dat ik en wat vrienden zo nu en dan gaan bowlen omdat er anders niets te doen is én zij het zo graag willen, maar ikzelf vind bowlen echt een vreselijke 'sport'. :7

Geplaatst:

bleggh bowlen,eerst moet je vreselijke zweetschoenen aan van wildvreemde mensen

dan moet je gaan bowlen met een vette bal,en bij ons zijn het voornamelijk dikke mensen in de 50 die vreselijk hard scheeuwen als ze een strike hebben gemaakt.en al die lichteffecten zijn ook irritant.nee bowlen is niks voor mij

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb wel een paar keer gebowld en het is erg leuk om te doen, heb wel eens spare's en strikes gegooid en ik wordt ook beter erin.

Geplaatst:

Laatst nog gebowld met m'n team, omdat we kampioen zijn geworden.

Bowlen is opzich wel leuk (voor 1 uurtje dan), dan heb je het wel weer gezien. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...