Jump to content

Bowling

studio dewolf

Bowling  

34 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je al bowling gespeeld?

• Ja
      33
    • Nee
      0
    • Nee, maar ik zal later wel spelen
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik bowl soms wel is ja. Soms op de Wii, soms in het echt.

Grappig moment: Ja. Ik wou de bal gooien, maar die machine was nog bezig met de kegels neer te zetten. Ik gleed toen uit, en liet de bal vallen tegen dat ding aan. Toen, deet hij het niet meer. Er moet iemand bij komen, en na 5 minuten konden we weer verder. :puh: Dit was overigens al een tijd geleden, 2 jaar ofzo. :puh:

Geplaatst:

ik Wel :l

Toen ik met mijn familie ging bowlen

kwam er een bal aan net teon mijn vader een andere

bal wou pakken En toen zat zijn vinger er tussen :bonk:

Dat deed hem erg pijn!

Geplaatst: (bewerkt)

Of ik wel eens bowl ? Ja, ik bowl wel eens met de familie. Vooral in de vakantie's, dan willen we nog wel eens Bowlen. Maar dat is dan niet alles, wij bowlen eerst, dan gaan we meestal Lasergamen en daarna gaan we nog een keer 15 min Karten. Dus we doen drie dingen als we ons vervelen, waaronder bowlen :puh:

Ik ben niet zo goed in bowlen, ik moet altijd de lichtste bal nemen, anders wordt het helemaal niets... :duh:

Maar toch heb ik een keer 'Strike' gegooid:P 8):bier:

Oja, en ik heb nog een keer mijn nichtje 'omver' gebowld. Mijn nichtje probeerde een keer te bowlen, maar natuurlijk komt een meisje van twee niet zover, en dus bleef de bowling bal midden op de baan liggen. Zij liep over de bowling baan om de bal te pakken. Maar natuurlijk is de bal veelste zwaar voor een meisje van twee, dus riep mijn broer: 'Help haar eens even om die bal te pakken.' Ik dacht nee, laat maar. Ik tik de bal wel aan met een andere Bowling bal. Zij was inmiddels alweer van de baan af, maar net toen dat ik de bal aan wilde tikken met een andere bal, sprong zij op de baan. Vervolgens kwam de bowling bal van mij met een aardige snelheid aan. Ik bowlde mijn 'nichtje' omver...:duh: Gelukkig hield ze er alleen maar twee blauwe plekken aan over :puh:

Domme actie van mij...:duh: Maar toen was ik ook nog wel een stukje jonger... :puh: ( 8 )

Swiggers

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Tuurlijk heb ik wel eens gebowled ( kwee niet of je dat zo schrijft :puh:)

Ik kan het alleen niet zo goed, want m'n vingers blijven altijd in de ballen hangen :bonk: en die met hele grote gaten zijn te groot :puh:

Maar op de Wii kan ik wel goed bowlen, 4x achter elkaar een strike is mijn record:D

Geplaatst:

Ha ja,ik gooide kijhard maar hij was de kegels aan het neerzetten en toen zat er deuk in dat boord die de kegels neerzet ^_^

Geplaatst:

Ik heb wel eens met famillie uitjes gebowld. Ben er aardig goed in, ookal heb ik het maar 5 keer gedaan. Voor mij is het niet echt wat om vaker te doen dan word het saai.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Het is niet me hobby of sport, het is meer vermaak met familie of vrienden. Echt grappige dingen heb ik niet, ik ben alleen een keer op me bek gegaan op de baan. Meer niet :sigaar: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...