Jon-asses Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Beste mensen, Aanschouw en rate: Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 cool. heb je een render gebruikt?????????? een 7/10>8/10 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Mooie sig Jon-asses, vooral de achtergrond. Ik geef je een 8.5/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Weer een erg mooie signature Jon-asses. Zoals BigSmoke al zei, de achtergrond erg gaaf. Heb je dat met de brush tool gedaan ? Zo ja, welke brush gebruik je. Het licht achter het hoofd van Agent 47 (toch?) heb je leuk gedaan. Zo lijkt het alsof hij ''de duisternis ingaat''. Je hebt er goed aan gedaan om het logo van Hitman Blood Money erin te verwerken. Dat staat echt heel gaaf. Je eigen naam in de signature had iets beter gekund door bijvoorbeeld het font van Hitman te gebruiken. Ik heb het proberen op te zoeken maar ik weet niet welk font het is. Wat ik ook niet echt mooi vind is het ''dingetje'' boven je naam. Je hebt het ook aan de rechterkant en daar is het wel mooi maar ik zou hem boven je font weghalen. Het enigste wat ik nog kan zeggen is: KUTGW 86% Reageren
TheGuardian Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Hey Jon-asses, Normaal rate ik niet meer, maar kon deze niet laten Commentaar: Toen ik de siggy zag, dacht ik direct van wow, wat een mooie signature. - punten: Eerlijk gezegd vind ik niet echt een foutje aan je signature + punten De achtergrond past goed. Ondanks dat je personage in een donker pak meestal zit, past deze perfect bij de donkere achtergrond. Ook dat logo staat er erg mooi bij, op perfecte hoogte net zoals jouw naam. Ook de effecten passen hier super bij. EindTotaal Punten: 10 Eindbesluit: Is lang geleden dat ik nog iemand een 10 gegeven heb, maar vind deze signature gewoon echt prachtig gemaakt. Keep up the good work! Reageren
.Syfes Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Mooi gedaan echt waar Jon-asses : Ik zou de grijze brush weglaten en what sharpenen je stroke wat vergroten en zou een andere font nemen 8/10 Reageren
Twankala Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik wil dit bericht beginnen met te vertellen dat dit een prachtige signature is! De render is goed in de signature verwerkt. Wat ook mooi is aan de render, is dat hij precies goed scherp is. Beter had het niet gekund. De kleur van de render past ook heel goed bij de rest van de signature. De effecten zijn ook heel mooi! De clipping mask heb je goed toegepast, met de balken en de brushes. Ik weet ook niet precies wat het is, maar het lijkt op sommige plekken alsof er glas om hem heen gaat. Ik weet niet of dit bij de render hoort, of een soort effect, of wat dan ook, maar ik vind het heel mooi. De tekst heb je goed gedaan. Je naam onder het balkje, niet al te opvallend, en het Hitman logo is goed, maar het zou misschien ook mooi zijn als je dat weglaat. De border is ook goed. Het past goed bij de signature. Je ziet haast niet dat er een border omheen zit, maar aan de andere kant zie je het toch weer wel. En dat is in mijn ogen hoe een border hoort te zijn. Het enige negatieve van deze signature is de grijze vlek rechts van de render. Ik weet niet hoe je die beter had kunnen doen, maar ik vind het er niet helemaal bij passen. Ik denk namelijk, dat als je het weghaalt, dat het dan te leeg zal worden rechts. Maar dit enige negatieve puntje is niet zo heel erg storend. Ik geef hem als cijfer een 9.5/10 Dit is een cijfer dat ik niet vaak geef, maar volgens mij wel al een paar keer aan jou! Je hebt jezelf echt weer overtroffen! Reageren
GTA_ Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 8/10, ziet er goed uit man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.