Ottoman 47 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hi. Ik hoor vaak in GTA San Andreas M4 geschot geluiden. Wat is dat dat hoor ik ook in SAMP, terwel er niemand op die server is? PS - Ik hoor het in LS (Los Santos) OTTO . Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hi.Ik hoor vaak in GTA San Andreas M4 geschot geluiden. Wat is dat dat hoor ik ook in SAMP, terwel er niemand op die server is? PS - Ik hoor het in LS (Los Santos) OTTO Dat is hard-cored in SA. Dat is gewoon om het wat realistischer te maken in Los Santos zodat het lijtk dat er mensen vechten. Dit hoort dus gewoon en is gene bug/glitch. Reageren
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hi.Ik hoor vaak in GTA San Andreas M4 geschot geluiden. Wat is dat dat hoor ik ook in SAMP, terwel er niemand op die server is? PS - Ik hoor het in LS (Los Santos) OTTO dat zijn achtergrond geluiden zoals de schoten , een bood die toetert in san fierro , en de zee geluid maakt , auto' s die toeteren bij een vliegveld ( hoewel er geen zijn ), vogels , enz hopelijk is het duidelijk genoeg Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hi.Ik hoor vaak in GTA San Andreas M4 geschot geluiden. Wat is dat dat hoor ik ook in SAMP, terwel er niemand op die server is? PS - Ik hoor het in LS (Los Santos) OTTO dat zijn achtergrond geluiden zoals de schoten , een bood die toetert in san fierro , en de zee geluid maakt , auto' s die toeteren bij een vliegveld ( hoewel er geen zijn ), vogels , enz hopelijk is het duidelijk genoeg Zo kun je het noemen ja. Het is gewoon voor wat realistischere gameplay. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Soms dacht ik dat het kwam door de gangs die vechten . Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Soms dacht ik dat het kwam door de gangs die vechten . Kijk eens naar de post van ..::GhostRider::.. , daar zegt hij:Dat is hard-cored in SA. Dat is gewoon om het wat realistischer te maken in Los Santos zodat het lijtk dat er mensen vechten. Dit hoort dus gewoon en is gene bug/glitch. dat betekend het zelfde Maar mensen zijn gewoon aan het vechten ja, Unmountable Tijmen Bewerkt: 20 januari 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
kakevent gta Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 het zijn ak-47 geluiden als je heel goed luisterd Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 AK 47 en M4 zijn precies dezelfde geluiden. Dat hele kleine verschil is gewoon een hersenspinsel, maar daar ga ik verder niet op in Net zoals de Shotgun en de Combat Shotgun. Reageren
Gtaforums Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb het ook vaak gehoord alleen ik hoor het ook in SA:MP 127.0.0.1 servers.. dus waar niemand in zit. opzich wel grappig ^^ Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik dacht altijd dat het bouwgeluiden waren,want ik liep naast een huis in aanbouw en toen hoorde ik dat geluid en ik dacht dat bouwvakkers waren die met een hamer op iets sloegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.