$big$smoke$ Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik kom niet verder bij de RC Bandit Race, ik raak voorop maar in 2 bochten (aangegeven in rood) is de rode bandit sneller. Weet iemand hints of tips om de race uit te spelen?? Reageren
Svenie Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Deze race is inderdaad een lastige. Een goede start doet het hem altijd! Wanneer je meteen na het startsein gas geeft, kan je snel naar een tweede plek opschuiven, net achter de rode Bandit. De zwakte van de Bandit ligt bij mij toch in de bochten. Om hem voorbij te stekken, moet je dus de bocht langs binnen nemen, want hij neemt hem in het midden. Hierdoor kan je hem de pas afsnijden. Ga niet als een gek een bocht nemen, want hierdoor kan je buiten het parcour belanden. De missie faalt hier niet door, maar de snelheid word enorm afgeremd, waardoor je het wel kan vergeten de rode Bandit in te halen. Rem dus lichtjes voor je een bocht ingaat. Wanneer je eenmaal de leiding hebt, moet je kalm blijven en de race rustig uitrijden. Edit: Ik heb nog even met het kaartje geknoeid. Legende Paars: Stukken waar je volle gas kunt rijden. Geel: Bochten waarin je de rode Bandit kunt inhalen, vergeet niet lichtjes te remmen voor ze in te gaan. Rood: Bochten waar je niet teveel moet proberen. Bewerkt: 20 januari 2008 door Svenie Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Deze race is inderdaad een lastige. Een goede start doet het hem altijd! Wanneer je meteen na het startsein gas geeft, kan je snel naar een tweede plek opschuiven, net achter de rode Bandit. De zwakte van de Bandit ligt bij mij toch in de bochten. Om hem voorbij te stekken, moet je dus de bocht langs binnen nemen, want hij neemt hem in het midden. Hierdoor kan je hem de pas afsnijden. Ga niet als een gek een bocht nemen, want hierdoor kan je buiten het parcour belanden. De missie faalt hier niet door, maar de snelheid word enorm afgeremd, waardoor je het wel kan vergeten de rode Bandit in te halen. Wanneer je eenmaal de leiding hebt, moet je kalm blijven de race rustig uitrijden. Oké, ik zal het proberen. Alvast bedankt! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Deze race is inderdaad een lastige. Een goede start doet het hem altijd! Wanneer je meteen na het startsein gas geeft, kan je snel naar een tweede plek opschuiven, net achter de rode Bandit. De zwakte van de Bandit ligt bij mij toch in de bochten. Om hem voorbij te stekken, moet je dus de bocht langs binnen nemen, want hij neemt hem in het midden. Hierdoor kan je hem de pas afsnijden. Ga niet als een gek een bocht nemen, want hierdoor kan je buiten het parcour belanden. De missie faalt hier niet door, maar de snelheid word enorm afgeremd, waardoor je het wel kan vergeten de rode Bandit in te halen. Rem dus lichtjes voor je een bocht ingaat. Wanneer je eenmaal de leiding hebt, moet je kalm blijven en de race rustig uitrijden.Edit: Ik heb nog even met het kaartje geknoeid. Legende Paars: Stukken waar je volle gas kunt rijden. Geel: Bochten waarin je de rode Bandit kunt inhalen, vergeet niet lichtjes te remmen voor ze in te gaan. Rood: Bochten waar je niet teveel moet proberen. Eigenlijk zou je hier een radar mod van moeten maken zodat als je daar rijd je gelijk ziet hoe snel je moet gaan. En je bent een stukje vergeten. (ik wil het anders ook wel voor je doen) Bewerkt: 20 januari 2008 door warrock_123_321 Reageren
Tharsai Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Deze race is inderdaad een lastige. Een goede start doet het hem altijd! Wanneer je meteen na het startsein gas geeft, kan je snel naar een tweede plek opschuiven, net achter de rode Bandit. De zwakte van de Bandit ligt bij mij toch in de bochten. Om hem voorbij te stekken, moet je dus de bocht langs binnen nemen, want hij neemt hem in het midden. Hierdoor kan je hem de pas afsnijden. Ga niet als een gek een bocht nemen, want hierdoor kan je buiten het parcour belanden. De missie faalt hier niet door, maar de snelheid word enorm afgeremd, waardoor je het wel kan vergeten de rode Bandit in te halen. Rem dus lichtjes voor je een bocht ingaat. Wanneer je eenmaal de leiding hebt, moet je kalm blijven en de race rustig uitrijden.Edit: Ik heb nog even met het kaartje geknoeid. Legende Paars: Stukken waar je volle gas kunt rijden. Geel: Bochten waarin je de rode Bandit kunt inhalen, vergeet niet lichtjes te remmen voor ze in te gaan. Rood: Bochten waar je niet teveel moet proberen. Eigenlijk zou je hier een radar mod van moeten maken zodat als je daar rijd je gelijk ziet hoe snel je moet gaan. En je bent een stukje vergeten. (ik wil het anders ook wel voor je doen) Die stukjes betekenen dat je daar zelf je snelheid mag bepalen, alleen niet te langzaam natuurlijk. Reageren
cj101 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 dat was ook een rot race in die laatste bocht blunderde ik en de rode bandit won Reageren
Bossinkje Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik kon hem eerst ook niet halen,maar als je hem elke keer opnieuw doet lukt het wel een keer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.