Jump to content

RC Bandit Race


$big$smoke$

Recommended Posts

Deze race is inderdaad een lastige. Een goede start doet het hem altijd! Wanneer je meteen na het startsein gas geeft, kan je snel naar een tweede plek opschuiven, net achter de rode Bandit. De zwakte van de Bandit ligt bij mij toch in de bochten. Om hem voorbij te stekken, moet je dus de bocht langs binnen nemen, want hij neemt hem in het midden. Hierdoor kan je hem de pas afsnijden. Ga niet als een gek een bocht nemen, want hierdoor kan je buiten het parcour belanden. De missie faalt hier niet door, maar de snelheid word enorm afgeremd, waardoor je het wel kan vergeten de rode Bandit in te halen. Rem dus lichtjes voor je een bocht ingaat. Wanneer je eenmaal de leiding hebt, moet je kalm blijven en de race rustig uitrijden.

Edit: Ik heb nog even met het kaartje geknoeid.

poiujklmplmmov8pk3.png

Legende

Paars: Stukken waar je volle gas kunt rijden.

Geel: Bochten waarin je de rode Bandit kunt inhalen, vergeet niet lichtjes te remmen voor ze in te gaan.

Rood: Bochten waar je niet teveel moet proberen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Deze race is inderdaad een lastige. Een goede start doet het hem altijd! Wanneer je meteen na het startsein gas geeft, kan je snel naar een tweede plek opschuiven, net achter de rode Bandit. De zwakte van de Bandit ligt bij mij toch in de bochten. Om hem voorbij te stekken, moet je dus de bocht langs binnen nemen, want hij neemt hem in het midden. Hierdoor kan je hem de pas afsnijden. Ga niet als een gek een bocht nemen, want hierdoor kan je buiten het parcour belanden. De missie faalt hier niet door, maar de snelheid word enorm afgeremd, waardoor je het wel kan vergeten de rode Bandit in te halen. Wanneer je eenmaal de leiding hebt, moet je kalm blijven de race rustig uitrijden.

Oké, ik zal het proberen. Alvast bedankt! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Deze race is inderdaad een lastige. Een goede start doet het hem altijd! Wanneer je meteen na het startsein gas geeft, kan je snel naar een tweede plek opschuiven, net achter de rode Bandit. De zwakte van de Bandit ligt bij mij toch in de bochten. Om hem voorbij te stekken, moet je dus de bocht langs binnen nemen, want hij neemt hem in het midden. Hierdoor kan je hem de pas afsnijden. Ga niet als een gek een bocht nemen, want hierdoor kan je buiten het parcour belanden. De missie faalt hier niet door, maar de snelheid word enorm afgeremd, waardoor je het wel kan vergeten de rode Bandit in te halen. Rem dus lichtjes voor je een bocht ingaat. Wanneer je eenmaal de leiding hebt, moet je kalm blijven en de race rustig uitrijden.

Edit: Ik heb nog even met het kaartje geknoeid.

poiujklmplmmov8pk3.png

Legende

Paars: Stukken waar je volle gas kunt rijden.

Geel: Bochten waarin je de rode Bandit kunt inhalen, vergeet niet lichtjes te remmen voor ze in te gaan.

Rood: Bochten waar je niet teveel moet proberen.

Eigenlijk zou je hier een radar mod van moeten maken zodat als je daar rijd je gelijk ziet hoe snel je moet gaan. En je bent een stukje vergeten. (ik wil het anders ook wel voor je doen)

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Deze race is inderdaad een lastige. Een goede start doet het hem altijd! Wanneer je meteen na het startsein gas geeft, kan je snel naar een tweede plek opschuiven, net achter de rode Bandit. De zwakte van de Bandit ligt bij mij toch in de bochten. Om hem voorbij te stekken, moet je dus de bocht langs binnen nemen, want hij neemt hem in het midden. Hierdoor kan je hem de pas afsnijden. Ga niet als een gek een bocht nemen, want hierdoor kan je buiten het parcour belanden. De missie faalt hier niet door, maar de snelheid word enorm afgeremd, waardoor je het wel kan vergeten de rode Bandit in te halen. Rem dus lichtjes voor je een bocht ingaat. Wanneer je eenmaal de leiding hebt, moet je kalm blijven en de race rustig uitrijden.

Edit: Ik heb nog even met het kaartje geknoeid.

poiujklmplmmov8pk3.png

Legende

Paars: Stukken waar je volle gas kunt rijden.

Geel: Bochten waarin je de rode Bandit kunt inhalen, vergeet niet lichtjes te remmen voor ze in te gaan.

Rood: Bochten waar je niet teveel moet proberen.

Eigenlijk zou je hier een radar mod van moeten maken zodat als je daar rijd je gelijk ziet hoe snel je moet gaan. En je bent een stukje vergeten. (ik wil het anders ook wel voor je doen)

Die stukjes betekenen dat je daar zelf je snelheid mag bepalen, alleen niet te langzaam natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...