bartos01 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) ik heb gisteren proberen txd modden m=et de dutorial die hier op de site opstaat. ik ben ermee klaar (ik had een logo op die witte garagepoort gezet) ik doe alles wat er instaat ik start mijn san andreas en als ik het start laad hij maar de helft van het balkje en dan slaagt hij vast. (bij newgame en ook bij een savegame) ik heb san andreas toen van mijn pc gesmleten en opnieuw geinstaleerd en toch doet ie het nog niet. dan ga ik met mijn mapvieuwer kijken naar die garage en die is helemaal wit daardoor dat hij niet laad. ik heb dan dat bestandje dat ik dus bewerkt had van mle broer zen pc ook gehaalt ik zet het op mijn pc en san andreas geeft wer de zelvde foutmelding weet iemand wat ik hieraan kan doen? Bewerkt: 20 januari 2008 door bartos01 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik denk dat je V2 hebt van SA. Als je V2 hebt kan je niet modden. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je ,zoals ik net zei, niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Reageren
bartos01 Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ja ik heb inderdaad V2 maar is er dan een manier dat ik terug gewoon op v2 kan spelen? want ik heb die downgrader al es gedaan en toen deed mijn pc heel gaar ik heb vista he en ik kon niks van games meer opstarten (zelfs mijnenveger niet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik kan je wel de V1 bestanden geven. Ze zitten in mijn bijlagen. Uitpakken met >>Winrar<< en dan de bestanden vervangen die in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script staan. LET OP! Je oude savegames werken niet meer hierna! Reageren
bartos01 Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 tis al in orde heeeel erg bedankt. ik heb de downgrader maar gedaan. alles werkt precies wel goed dus ik ben tevreden. maar ik zie wel juist dat mijn savegame van v2 wel nog werkt maar tis opgelost dus tnx voor de hulp Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 kijk ik had nou begin november 2007 het zelfde probleem dat die bij het laden bij de helft stopt toen had ik modse van de site http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...?path=start.php en daar baal ik nog steeds van Reageren
BMWdude18 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik had hetzelfde probleem. maar toen heb ik die downgrader gebruikt n hij doet het weer helemaal toppie Nog 1 vraagje... Kan ik nu weer Modden? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Met Versie 1 kan je gewoon modden. Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Het probleem hier is, is dat San Andreas niet van versie kan veranderen. Óf je hebt versie 2, óf je hebt versie 1. In dit geval zal dat dus versie 2 zijn. Hiermee is modden dus onmogelijk. Je zal een patch nodig hebben, en als je deze erover heen hebt gedaan zal San Andreas modable zijn. Deze patch zal je helpen om GTA San Andreas modable te maken. Als je echter al versie 1 van San Andreas hebt hoeft deze patch er niet overheen. Versie Modable Niets Ja Versie 1.01 Ja Versie 2 Nee Weet je niet welke versie je hebt? Dat staat onder in je scherm als je het spel opstart of in het menu. Staat daar V1.01 of V2 (V=Versie), kijk dan hierboven. Als er niets staat weet je zeker dat je kan modden. Reageren
ikkee Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Ik denk dat je V2 hebt van SA. Als je V2 hebt kan je niet modden. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je ,zoals ik net zei, niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. ja ik heb dat bestand nu gedownload en wat moet ik nu doen??? Reageren
marcin99 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 mij lukt het patchen maar niet kan iemand me stap voor stap uitleggen wat ik moet doen ik heb versie 2.00 en ik heb winrar al geinstaleerd wat moet ik nu doen?? Reageren
.Senne Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Download deze patch: http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...r_Patch%3B74661 Extract het .rar archief met winrar. Dubbelklik op de patcher (.exe). Blader naar je San Andreas map. Klik op 'patch' en klaar is kees. Als het programma iets zegt in de aard van "this SA is already patched", dan heb je al de goede versie. Zegt het "could not patch", dan is er iets mis met de .exe van SA (misschien een crack gebruikt ofzo). Reageren
marcin99 Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Download deze patch:http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...r_Patch%3B74661 Extract het .rar archief met winrar. Dubbelklik op de patcher (.exe). Blader naar je San Andreas map. Klik op 'patch' en klaar is kees. Als het programma iets zegt in de aard van "this SA is already patched", dan heb je al de goede versie. Zegt het "could not patch", dan is er iets mis met de .exe van SA (misschien een crack gebruikt ofzo). bedankt hij doet het Reageren
marcin99 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 ik speel en na ongeveer 5 minuten blijft het spel vasthangen wat kan ik hier aan doen ?? Reageren
ritmoronse Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 ik heb ook gta san andreas ik heb versie 2.00 en wou odden ik heb de mod geinstaleerd en mijn spel laad maar voor de helft. ik het san andreas mod installer al verwijderd uit mijn systeelm en mijn spel loopt nog steeds vast. WAT MOET IK DOEN!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.