Miek Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Mn psp slim is op de grond gevallen. op de bovenzijde is er een brokje van en onder de volume knop een halve cent. van de zij ervan.op het scherm vanboveneen klein brokje. werkt er daar garantie op?kan je dat vermaken in game mania? Er zijn geen dooie pixels. MIEK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Als je nog garantie hebt kun je je PSP opsturen naar Sony, dan zullen ze het repareren voor je. Waarschijnlijk heb je nog garantie aangezien de PSP Slim nog vrij nieuw is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Maar eiglijk is het mn schuld maar hoe doe je dat?er is niets aan behalve uiterlijk Oei mn topic staat ook in vcs Bewerkt: 20 januari 2008 door Miek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Als het je eigen schuld is zult Sony dat zien, en zul je een kleine aanbetaling moeten doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Kan je me vertellen in stappen hoe je dat doet naartoe sturen? Kan je het ook vermaken in een winkel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Breng het naar de winkel waar je je PSP hebt gekocht, hun zullen het naar Sony op sturen. Dat werkt bij Dixons teminste wel zo, ik hoop voor je dat het ook bij andere winkels zo werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Breng het naar de winkel waar je je PSP hebt gekocht, hun zullen het naar Sony op sturen. Dat werkt bij Dixons teminste wel zo, ik hoop voor je dat het ook bij andere winkels zo werkt. oh gemakkelijk.en kunnen ze het niet vermaken in de winkel zelf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Nee dat gaat niet, in de winkel zelf verkopen ze alleen maar dingen. Repareren doen ze niet aan, je zult het echt naar Sony op moeten sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Je kunt hem inderdaad gewoon bij de winkel inleveren en die sturen hem op en ze kunnen hem zelf niet maken. (En het is niet vermaken maar maken, vermaken is dat je iets leuk vind...) Bij Intertoys kun je 'm ook op sturen geloof ik. Maar vergeet niet je memory stick er uit te halen, en eventuele games ook niet. Want een vriend van me had 'm ook gemolt en die had hem ook door Intertoys laten opsturen en toen hij hem terug kreeg (Je wordt door Intertoys gebeld als ie terug is, dan kun je em op komen halen). Zat zijn memory stick er niet meer in. Intertoys was daar niet verandwoordelijk voor, nou had ie gelukt want het was maar zo'n 32mb stickje maar ik zou niet graag mijn 4gb stick kwijt raken Bewerkt: 20 januari 2008 door T@rget Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 En hoeveel zou dat kosten>? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Als alleen de kap van je PSP stuk is kan je altijd nog een niewe kopen. Of je oude kap reapareren. Maar je kan alleeen een nieuwe kap kopen als er binenin niks beschadigd is. Is dit wel het geval zal je hem eventueel naar Sony moeten opsturen. Verder heb je gleuk dat je geen dode pixels heb, want daar geeft Sony geen garantie op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Dat ligt er maar net aan of Sony het je eigen schuld vind. Als dat zo is zullen de reparaties denk ik rond de €30 zijn. Maar dat kan verschillen of ze veel moeten vervangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Wat is een kap?µ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Het frontje op de voorkant van je PSP. het gene wat om het scherm en de knopjes heen zit (Dat stuk plastic dus) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Dat is beschadigt maar het scherm een halve milimeter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.