Jump to content

Psp op de grond!

Miek

Recommended Posts

Stuur hem nou maar op, zodra er iets zal zijn wat je moet betalen dan merk je dat wel. Maar je hoeft je echt niet zo druk te maken. Ik denk dat het niet meer oploopt dan 40 euro. Wel zal je denk ik lang moeten wachten., want mijn ps2 heb ik vorig jaar opgestuurd. Dat zou 6 weken zijn. Maar dat is uitgelopen naar 8 weken. Dus je zult hem een tijdje moeten missen.

Bovendien raad ik je aan om een beschermhoes te kopen. Ik heb om mijn PSP een plastic hoesje zitten wat het scherm bedekt en de rest. Voor de knopjes zitten gaatjes. Dit was van Blaze en dat heb ik wehkamp gekocht. Maar ik zou wel iets gaan zoeken als ik jou was.

Delen op andere websites

Dat is beschadigt maar het scherm een halve milimeter

Tja dan had ik hem eerst naar Sony opgestuurd. En kijken of hij door hun wordt gemaakt. Als hij niet door Sony wordt gemaakt kan je het kapje zelf maken met wat plamuur. En het beeldscherm moet je dan zo maar laten.

Delen op andere websites

Tja dan had ik hem eerst naar Sony opgestuurd. En kijken of hij door hun wordt gemaakt. Als hij niet door Sony wordt gemaakt kan je het kapje zelf maken met wat plamuur. En het beeldscherm moet je dan zo maar laten.

Wat is plamuur?

Zou het een goed idee zijn er anders stickers van gta erop te plakken :puh:

Delen op andere websites

Wat is plamuur?

Met plamuur kan je dingen strak maken, zoals spijkers wegwerken op plinten. Auto's enz. Als je een klein beetje op je vinger doet. En het dan zorgvuldig goed uitsmeerd. En later wat bij verft. Zal je het bijna niet meer zien.

Delen op andere websites

Wat is plamuur?

Met plamuur kan je dingen strak maken, zoals spijkers wegwerken op plinten. Auto's enz. Als je een klein beetje op je vinger doet. En het dan zorgvuldig goed uitsmeerd. En later wat bij verft. Zal je het bijna niet meer zien.

THANKS!!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...