DenkaanHenk Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb een vraagje, heeft iemand voor mij een Nederlands talige site van Mafia? Waar missie beschrijvingen staan en info enz, want via Google kan ik alleen Engelse sites vinden. En mijn Engels is niet zo goed, alvast bedankt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb een vraagje, heeft iemand voor mij een Nederlands talige site van Mafia? Waar missie beschrijvingen staan en info enz, want via Google kan ik alleen Engelse sites vinden. En mijn Engels is niet zo goed, alvast bedankt. Volgens mij is er geen Nederlandstalige walkthrough van Mafia te vinden op 't internet. Ikzelf heb ook al even gezocht voor wat tips, maar elke site die ik vind over Mafia is in 't Engels. Helaas dus...Maar neemt niet weg dat je Mafia gewoon kunt spelen hoor. Mocht je niet uit een bepaalde missie komen, vraag het dan hier gewoon en dan is er vast wel iemand die je kan helpen Reageren
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb een vraagje, heeft iemand voor mij een Nederlands talige site van Mafia? Waar missie beschrijvingen staan en info enz, want via Google kan ik alleen Engelse sites vinden. En mijn Engels is niet zo goed, alvast bedankt. ik heb iets gevonden op wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Maffia er staat info in hopelijk is het goed Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Ja dat is Nederlandse info over Mafia in het algemeen, maar ik zoek Nederlands talige Mafia the game info. Het staat daarom niet voor niks in het gamesgedeelte. Bewerkt: 20 januari 2008 door DenkaanHenk Reageren
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Ja dat is Nederlandse info over Mafia in het algemeen, maar ik zoek Nederlands talige Mafia the game info. Het staat daarom niet voor niks in het gamesgedeelte. mafia the game is dat een spel ? anders ik heb nog iets gevonden naar 'maffia world ' hier is een site waar een heleboel maffiagames staan http://maffia-games.2link.be/ Bewerkt: 20 januari 2008 door js007 Reageren
Fuffie Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Ja dat is Nederlandse info over Mafia in het algemeen, maar ik zoek Nederlands talige Mafia the game info. Het staat daarom niet voor niks in het gamesgedeelte. mafia the game is dat een spel ? anders ik heb nog iets gevonden naar 'maffia world ' hier is een site waar een heleboel maffiagames staan http://maffia-games.2link.be/ Volgens mij bedoelt hij een andere Maffiagame. Ik heb even voor je opgezocht en ik vond dit Klikerdeklikerdeklikklikklak. Sorry het is wel een forum maar het is moeilijk te zoeken. Bewerkt: 14 februari 2008 door fuffie Reageren
Donwell Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik heb eventjes voor je gezocht, maar ik zag ook alleen maar Engelstalige sites. Nu is er ééntje met Google vertaald, niet totaal zuiver Engels natuurlijk... In ieder geval, hopelijk weet je sommige lastige stukjes wel zo te draaien dat je het snapt. De site kun je hier vinden. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik heb eventjes voor je gezocht, maar ik zag ook alleen maar Engelstalige sites. Nu is er ééntje met Google vertaald, niet totaal zuiver Engels natuurlijk... In ieder geval, hopelijk weet je sommige lastige stukjes wel zo te draaien dat je het snapt. De site kun je hier vinden. Het altijd irritante aan vertalen van een internetpagina met google is dat alleen die pagina vertaald word. Als hij nu naar het kopje : personages wil krijgt hij weer de Engelse pagina. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Vrij simpel, druk gewoon op de knop `vertaal deze pagina` en google vertaalt het voor je als je naar een andere pagina wilt kopieer dan de link en toets het in bij google en dan weer op vertalen drukken en je hebt de vertaalde pagina, ookal is dat vrij irietant. PS het is niet mafia maar maffia Bewerkt: 26 februari 2008 door GTAinfo Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Ik heb een vraagje, heeft iemand voor mij een Nederlands talige site van Mafia? Waar missie beschrijvingen staan en info enz, want via Google kan ik alleen Engelse sites vinden. En mijn Engels is niet zo goed, alvast bedankt. Roy, ik kan je misschien helpen? Het is een video-walkthrough. En ben je verder kan je nog naar walkthrough 12 ofzo kijken (Staat er allemaal in ) OTTO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.