san andreas piloot Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) er komt testaan game code(en dan eden code) pure failed server chek Bewerkt: 29 januari 2008 door san andreas piloot Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) http://www.wolfenstein.nl/downloads/essential/ Download 'Wolfenstein: Enemy territory (full)' Dan download je de patch: Wolfenstein: enemy territory v2.60 patch Als je die allebei hebt ga je naar de map packs: http://www.wolfenstein.nl/downloads/map/ Probeer alles te downloaden. De helft doet het niet maar dat maakt niet uit. Veel plezier. @hierboven: Verwijder ET maar weer. Dan alles doen wat hierboven staat. Je hebt nl. return to the castle gedownload. Daar moet je een code voor hebben die in het hoesje staat. Maar ET kan je gewoon downloaden en is niet illigaal. Bewerkt: 29 januari 2008 door visser23 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 De fout zit het hem in de verkeerde volgorde van het installeren van de patches. Ik ben vergeten te melden dat je eerst v2.60 moet installeren, alvorens je v2.60b installeert. Bij deze excuses. Verwijder dus eerst weer even de v2.6b patch, installeer dan de v2.60 patch en installeer vervolgens v2.60b weer. Als je het op die volgorde doet, moet het helemaal goed komen. Loop overigens ook even je Windows Firewall na, deze blokkeert hem volgens mij automatisch. @visser23: Op de site die ik hem gaf (overigens zelfde als die jij nu geeft), staan enkel patches van Return to castle wolfenstein. Het moet dus wel heel gek gelopen zijn, wil hij Return to castle wolfenstein hebben gedownload. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 maarv ik had wolfstijn eneme teretory gedownload en daarna patch2.60 en dan 2.60b en toen werke het online niet en bij host game was niemand ik heb het nu uninstalled en ik ben het aant instaleren nu Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 ik heb nu ook 2.60 gedownload en nu moet ik nu die mappen downloaden of 2.60b? Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) ik heb nu ook 2.60 gedownload en nu moet ik nu die mappen downloaden of 2.60b? 2.60b hoeft niet. Je moet die maps wel downloaden. Bewerkt: 29 januari 2008 door visser23 Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 ik heb dat eraf gegooid en die map kon ik niet downloaden en ik kon aleen op host game spelen maar daar waren geen vijanden en op online geraakte ik nergens binnen Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) Raar, alles verwijderd? Download wel Wolfenstein Enemy Territory. Niet Return to the Castle. rturn to the Castle staat namelijk boven op de pagina. Kijk eronder, daar staat ET. Dan download je Patch 2.60. 2.60b hoeft niet persé, je moet daar ook winZip/RAR voor hebben om hem uit te pakken. Probeer eerst patch 2.60, dan doe je de map packs. Probeer er dan eens in te komen. Geeft hij een fout aan? Maak dan even een screentje. Je moet trouwens proberen of je alle map packs kan downloaden. Bewerkt: 29 januari 2008 door visser23 Reageren
007 Harings Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Hallo ik speel ook Wolfenstein ET mijn naam daar is |fun|Headhunter| en ik speel daar op de server van FUN FUN|STAR WARS 2 server Reageren
Dvt Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) Ik vond dit spel vroeger helemaal geweldig. Vooral met Jaymod en NoQuarter servers. Ik maakte ook allemaal skinpacks enzo. Wolfenstein: ET zat echt goed in elkaar: Die classes enzo, en de vette wapens en maps... Ook speelde het heel lekker. Ik heb een tijdje gezeten bij de =Dv= clan. En ik heette Dvt-Medshot (omdat ik vaak medic was). Ik was dus een echte Wolfenstein fan en heb toen zelfs deze geanimeerde avatar gemaakt: Maarja het is toen een beetje weggeëbd en ik speelde het steeds minder (kwam ook omdat mijn vrienden het niet meer speelden). Nu speel ik het helemaal niet meer. Bewerkt: 27 april 2009 door Dvt Reageren
HA5H Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik vond dit spel vroeger helemaal geweldig. Vooral met Jaymod en NoQuarter servers. Ik maakte ook allemaal skinpacks enzo.Wolfenstein: ET zat echt goed in elkaar: Die classes enzo, en de vette wapens en maps... Ook speelde het heel lekker. Ik heb een tijdje gezeten bij de =Dv= clan. En ik heette Dvt-Medshot (omdat ik vaak medic was). Ik was dus een echte Wolfenstein fan en heb toen zelfs deze geanimeerde avatar gemaakt: Maarja het is toen een beetje weggeëbd en ik speelde het steeds minder (kwam ook omdat mijn vrienden het niet meer speelden). Nu speel ik het helemaal niet meer. Das toch een standaard sig die veel mensen gebruiken? Maar ik speel het sinds gisteren weer en zit in de GDC clan Reageren
Dvt Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik vond dit spel vroeger helemaal geweldig. Vooral met Jaymod en NoQuarter servers. Ik maakte ook allemaal skinpacks enzo.Wolfenstein: ET zat echt goed in elkaar: Die classes enzo, en de vette wapens en maps... Ook speelde het heel lekker. Ik heb een tijdje gezeten bij de =Dv= clan. En ik heette Dvt-Medshot (omdat ik vaak medic was). Ik was dus een echte Wolfenstein fan en heb toen zelfs deze geanimeerde avatar gemaakt: Maarja het is toen een beetje weggeëbd en ik speelde het steeds minder (kwam ook omdat mijn vrienden het niet meer speelden). Nu speel ik het helemaal niet meer. Das toch een standaard sig die veel mensen gebruiken? Maar ik speel het sinds gisteren weer en zit in de GDC clan Ten eerste is het geen sig maar een avatar. Ten tweede zijn het standaard plaatjes van RTCW die ik wel zelf in een avatar heb gezet en geanimeerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.