Venzio Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Ik heb deze sig gemaakt met de tut van Frooodoo ik vind hem wel goed voor mijn 2e sig Huiver & Aanschouw: V1 V2 Coming Soon Comments & Rate's? @Max Jij zij dit '' maar toch zijn er nog een aantal verschillen tussen Frooodoo's '' Maar ik vind het niet leuk dat mijn plaatje op die van hem lijkt wat verschil moet er zijn tog Bewerkt: 21 januari 2008 door Venzio Reageren
M4X Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Wel leuk gedaan voor je tweede sig, maar er zijn nog veel dingen waar je op moet letten. Je hebt er inderdaad goed aan gedaan Frooodoo's tut te volgen, maar toch zijn er nog een aantal verschillen tussen Frooodoo's outcome en jouw outcome. Ten eerste de tekst, ik weet dat het moeilijk is om een goed lettertype te kiezen bij je eerste sigs, maar een beetje een standaardfont zoals 'Comic Sans MS' zou al veel beter hebben gestaan. De plaatsing is wel redelijk, al zou ik de tekst toch nog ietsje meer de hoek in duwen. Verder is mijn tweede puntje de kleuren. Je render is vrij donker, en je background is wat licht. Wat je dan het beste kan doen is je background iets donkerder maken. Niet al te donker uiteraard, want dan zie je de render nauwelijks meer. Als laatste zou ik gewoon een zwarte standaard border nemen, dat grijze vind ik namelijk niet zo goed bij je sig passen. Maar toch vind ik hem redelijk goed voor je tweede sig 68% Reageren
Venzio Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Bedankt daar ga ik wat mee doen oja ik hat mijn border op 1 staan en zwart en die zag ik niet :S dus ik heb hem dikker en grijs gemaakt wat voor de volgende of voor V2 nog meer? Reageren
Donwell Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Zoals M4X hierboven ook al zei, past de achtergrond niet goed bij je render. Volgende keer de achtergrond wat donkerder maken, dat past vast beter. Je kunt ook proberen wat effecten toe te voegen met het blurren, een Gaussian Blur bijvoorbeeld. Een beetje spelen met de effecten totdat alles goed bij elkaar past staat vast een stuk beter. De tekst heeft wel een leuk effectje, en de achtergrond op zich ziet er ook wel goed uit. Al met al kom ik uit op een 7/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.