SBS Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 heb net proberen een snelheidmeter te instaleren, ok klaar . maar als ik nu SA open dan slaagt hij in het midden van de laadtijd af :S thx for the help SBS Reageren
Donwell Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Waarschijnlijk heb jij Versie 2 van je spel, waardoor het spel de mods en hacks blokkeert. De snelheidsmeter is ook een soort hack, en wordt dus ook geblokkeerd. Hierdoor loopt het spel vast. Installeer deze patch, en het probleem zal als het goed is, voorbij zijn. Reageren
SBS Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Waarschijnlijk heb jij Versie 2 van je spel, waardoor het spel de mods en hacks blokkeert. De snelheidsmeter is ook een soort hack, en wordt dus ook geblokkeerd. Hierdoor loopt het spel vast. Installeer deze patch, en het probleem zal als het goed is, voorbij zijn. nee hoor , heb gisteren gedowngradet Reageren
Donwell Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Dat maakt het al wat lastiger natuurlijk. Welke snelheidsmeter heb je geïnstalleerd? Dat zal het wat makkelijker maken de fout te ontdekken. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Kijk, het kan altijd gebeuren dat een mod niet helemaal bugvrij is, wat problemen kan veroorzaken. Ik zou zeggen: Gooi alle mods er even af, en kijk of ie het dan wel doet! Reageren
SBS Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Dat maakt het al wat lastiger natuurlijk. Welke snelheidsmeter heb je geïnstalleerd? Dat zal het wat makkelijker maken de fout te ontdekken. http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=73 de 1e Reageren
Donwell Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Volgens de ReadMe moet je beide bestandjes in je GTA San Andreas hoofdmap plaatsen, wat standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas is. Is dat gedaan, open je de .exe en vul je de instellingen in. Misschien dat je één van deze bestanden bent vergeten te plaatsen? Reageren
SBS Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Volgens de ReadMe moet je beide bestandjes in je GTA San Andreas hoofdmap plaatsen, wat standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas is. Is dat gedaan, open je de .exe en vul je de instellingen in. Misschien dat je één van deze bestanden bent vergeten te plaatsen? heb het uitgepakt in de standartmap , en de instellingen gedaan en nu zegt hij dat hij divx 9.0 nodig heeft Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Volgens mij bedoel je Directx 9.0 . Die is hier te downloaden Ah Divx heb ik ook gevonden: Klik Wat is google toch handig Bewerkt: 20 januari 2008 door visser23 Reageren
SBS Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Volgens mij bedoel je Directx 9.0 . Die is hier te downloaden Ah Divx heb ik ook gevonden: Klik Wat is google toch handig yah dat is het tjah srry ik was bezig op een ander forum ook en daar hebben we het over dixv nope lukt nog altijd nie edit: heb snelheidmeter weggedaan , nu werkt het wel ... mar tog bedankt Bewerkt: 20 januari 2008 door SBS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.