Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heb net proberen een snelheidmeter te instaleren,

ok klaar .

maar als ik nu SA open dan slaagt hij in het midden van de laadtijd af :S

thx for the help

SBS

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb jij Versie 2 van je spel, waardoor het spel de mods en hacks blokkeert. De snelheidsmeter is ook een soort hack, en wordt dus ook geblokkeerd. Hierdoor loopt het spel vast. Installeer deze patch, en het probleem zal als het goed is, voorbij zijn. :)

Geplaatst:
Waarschijnlijk heb jij Versie 2 van je spel, waardoor het spel de mods en hacks blokkeert. De snelheidsmeter is ook een soort hack, en wordt dus ook geblokkeerd. Hierdoor loopt het spel vast. Installeer deze patch, en het probleem zal als het goed is, voorbij zijn. :)

nee hoor , heb gisteren gedowngradet :)

Geplaatst:

Dat maakt het al wat lastiger natuurlijk. Welke snelheidsmeter heb je geïnstalleerd? Dat zal het wat makkelijker maken de fout te ontdekken. :)

Geplaatst:

Kijk, het kan altijd gebeuren dat een mod niet helemaal bugvrij is, wat problemen kan veroorzaken.

Ik zou zeggen: Gooi alle mods er even af, en kijk of ie het dan wel doet! ;)

Geplaatst:

Volgens de ReadMe moet je beide bestandjes in je GTA San Andreas hoofdmap plaatsen, wat standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas is. Is dat gedaan, open je de .exe en vul je de instellingen in. Misschien dat je één van deze bestanden bent vergeten te plaatsen?

Geplaatst:
Volgens de ReadMe moet je beide bestandjes in je GTA San Andreas hoofdmap plaatsen, wat standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas is. Is dat gedaan, open je de .exe en vul je de instellingen in. Misschien dat je één van deze bestanden bent vergeten te plaatsen?

heb het uitgepakt in de standartmap , en de instellingen gedaan en nu zegt hij dat hij divx 9.0 nodig heeft

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij bedoel je Directx 9.0 .

Die is hier te downloaden ;)

Ah Divx heb ik ook gevonden: Klik

Wat is google toch handig :Y

Bewerkt: door visser23
Geplaatst: (bewerkt)
Volgens mij bedoel je Directx 9.0 .

Die is hier te downloaden ;)

Ah Divx heb ik ook gevonden: Klik

Wat is google toch handig :Y

yah dat is het :D

tjah srry ik was bezig op een ander forum ook en daar hebben

we het over dixv :D

nope lukt nog altijd nie :(

edit:

heb snelheidmeter weggedaan , nu werkt het wel ...

mar tog bedankt

Bewerkt: door SBS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...