Jump to content

graphic

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: signature

Stijl: linkin park

Grootte: normale grootte

Afbeelding: zie nijlage

Tekst: forumrunner in dezelfde lettertype als die andere letters

Rand: 1px rood

Kleuren: wat blauw getint is moet groen getint

Render (optioneel): //

Extra (optioneel):maak em zo mooi mogelijk

Geplaatst:

lpcopyxx8.jpg

http://img442.imageshack.us/img442/9461/lpcopyxx8.jpg

Het lettertype van de afbeelding kon ik niet vinden, daarom heb ik het klassieke Linkin Park font gebruikt. Hopelijk vind je dat ook mooi. Veel plezier ermee :)

Verder wil ik nog even iets opmerken. Een week geleden heb ik ook een signature voor je gemaakt, en Daan007 heeft er 3 dagen geleden nog één gemaakt. Een mooie signature maken is niet makkelijk en het kost best veel moeite. Daarom vind ik het erg jammer dat je al na 3 of 2 dagen weer een nieuwe aanvraag doet, en je een signature waar mensen misschien best veel werk aan hebben gehad dus eigenlijk maar 1 of 2 dagen draagt om vervolgens weer een nieuwe aanvraag te doen. Dit is uiteraard wat ik er persoonlijk van vind, want er staat nergens in de regels dat je een bepaalde tijd moet wachten met een nieuwe aanvraag, maar hopelijk kan je hier ook een beetje rekening mee houden ;)

Geplaatst:

Ik had hem al een PB gestuurd met de font die hij wilt maar jij kunt hem er nu ook nog inzetten. Het is deze: klik en dan de derde.

Geplaatst:
sorry maar hoe installeer ik die lettertype???

Ga naar Configuratie Scherm -> Lettertype -> Sleep de file erin. En hij instaleerd hem automatisch.

Geplaatst: (bewerkt)
sorry maar hoe installeer ik die lettertype???

Dat is heel simpel. Als je hem gedownload hebt dan pak je hem uit met bijvoorbeeld Winrar. Plaats het bestandje voor het gemak op je Desktop. Ga nu naar My Computer -> Local Disk :C -> Windows -> Fonts. Sleep het font nu van je Desktop naar deze map. Vervolgens zal hij automatisch geinstalleerd worden en dan kan je hem overal voor gebruiken. Maargoed, ik zal het nu wel voor je doen, ik post 'm zo ;)

Edit: lpcopyvi3.jpg

http://img134.imageshack.us/img134/263/lpcopyvi3.jpg

Bedankt voor het font Ferre :)

Bewerkt: door M4X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...