peter99 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hoi, ik heb nu al weken ruzie met mn vader omdat hij heel langzaam internet heeft als ik boven aan het skypen en CoD4en ben, nu is mijn vraag: is er een manier om dit een beetje te verdelen, zodat hij ook nog wat snelheid heeft Alvast bedankt Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Een nieuwe internet abonnement nemen? Want het ziet er naar uit dat jullie jullie bandbreedte moeten delen. En COD4 heef wel een aantal kb/ps nodig... Reageren
Preddy Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Een snellere internetverbinding is inderdaad de beste oplossing, maar op korte termijn zou je eens in je router kunnen kijken of daar misschien een optie staat die je kan helpen. Niet alle routers hebben dat, maar er is ook wel software voor, zoiets waar Supremecars naar vraagt in dit topic. Als je de maximale download en uploadsnelheid weet van de verbinding, zou je dat kunnen verdelen met 75% voor jou en 25% voor je vader ofzo, afhankelijk van wat hij op internet doet. Reageren
peter99 Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Staat hetnet hierom bekend ? Wij hebben hetnet, crap provider, ik kan mn vader ook niet om praten Reageren
ikt Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Vraag hoeveel het per maand kost, internetten. Ga daarna naar internetprovideraanbiedings en vergelijkingssites. Zoek een snellere en een goedkopere internetverbinding, en vraag of jullie over mogen stappen. Wel eerst een beetje research doen over de providers, sommigen zijn erg bedriegend. Als je je vader niet weet te overtuigen, dan moet je wel die internetverdelingssoftware gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.