Jump to content

Problemen!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een probleem, wanneer ik SA heb opgestart zie ik m'n manneke langs voren en zonder dat ik iets induw loopt hij naar rechts in rondjes. is hij stoned of eerder dronken?

grtz en bij voorbaat dank!

:eten:_O_:schater::tu::D:cya::cya::Y:N^_^:dans::dans::dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zou wel eens aan je toetsenbord kunnen liggen, doe de USB kabel van je toetsenbord er eens uit. En doe de USB kabel van je toetsenbord dan weer erin, dan zou het probleem opgelost kunnen zijn. In ieder geval succes. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Dat zou wel eens aan je toetsenbord kunnen liggen, doe de USB kabel van je toetsenbord er eens uit. En doe de USB kabel van je toetsenbord dan weer erin, dan zou het probleem opgelost kunnen zijn. In ieder geval succes. ;)

ik zit wel op een laptop:(

Geplaatst:

ik had ook zo' n probleem maar dat was wel met een controler aangesloten op mijn computer , ook al gehad met mijn toetsenbord , zou het knnen komen omdat er iets tussen je toetsen van je laptop dat het blokeert

Geplaatst: (bewerkt)

ik had ook zo' n probleem maar dat was wel met een controler aangesloten op mijn computer , ook al gehad met mijn toetsenbord , zou het knnen komen omdat er iets tussen je toetsen van je laptop dat het blokeert

Dat zou inderdaad kunnen maar dat zou me verbazen. Ik heb het probleem al vroeger gehad en het is pas nu dat ik het spel eens terug neem dat het zich weer voordoet. In de menu's kan ik wel gewoon navigeren met mijn toetsenbord. Zou het een probleem met drivers kunnen zijn???

grtz

Bewerkt: door SvenHoog

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...